Menu
 

Ceturtdiena, 11 Jūnijs 2020

Eksperte: Divdomības reklāmās liecina par radošuma trūkumu

Pagājušajā nedēļā uzņēmums “Food Union” atsauca diskusijas raisījušās saldējuma reklāmas ar saukli “Krāsainais starp baltajiem!” Reklāma izsauca sašutumu daļā sabiedrības, jo cilvēki to sasaistīja ar protestiem par rasu vienlīdzību ASV. Reklāma būtu izsaukusi neapmierinātību arī tad, ja nebūtu ASV protestu, jo tās mērķis bija provocēt. Uzskats – arī slikta reklāma ir reklāma, galvenais, lai par uzņēmumu vai tā radīto produktu runā – ir maldīgs, bet divdomības reklāmās liecina par to veidotāju radošuma trūkumu.

Lasīt vairāk...

Tiesas sēdes pasludināšana par slēgtu un atklātuma princips. Speciālistu viedoklis

Analizējot gadījumus un situācijas, kuru dēļ tiesnesim ir tiesības līdz tam atklātu tiesas sēdi pēkšņi pasludināt par slēgtu, liedzot sabiedrībai iespēju sekot līdzi tās procesam, kura galvenais uzdevums ir nodrošināt likumīgu sodu un attiecību taisnīgu noregulējumu, lūdzu šo jautājumu komentēt juristiem Gunāram Kūtrim un Imantam Muižniekam, kā arī žurnālistam Artim Drēziņam.

Lasīt vairāk...
Pierakstīties šai RSS barotnei

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.