Menu
 

LMT apgrozījums pērn sasniedzis 230 miljonus eiro

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - LETA Foto - LETA

2019.gadā LMT turpināja izaugsmi visos nozīmīgākajos darbības virzienos, sasniedzot 230 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 6,2% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums ir tirgus līderis pēc apgrozījuma gan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū.

Joprojām strauji aug mobilā interneta patēriņa rādītāji –  pēc uzņēmuma informācijas, LMT tīklā pārraidīto mobilo datu apjoms gada laikā pieaudzis par 29%. Mainās arī klientu paradumi – jau 79% no interneta telefonā lietotājiem izvēlējušies neierobežotu datu pakalpojumu “Neatkarība”.

2019.gadā LMT pirmie Latvijā atklāja 5G tīklu, kas ir būtiskākā tehnoloģiju komponente uzņēmumu, sabiedrību un valstu konkurētspējai ceturtās industriālās revolūcijas laikmetā. 2019.gadā tīkla un tehnoloģiju attīstībā, jaunu pakalpojumu ieviešanā uzņēmums investēja 25 miljonus eiro un aptuveni tādu pašu summu plāno investēt arī šogad. Attīstības fokuss tiks virzīts uz četrām galvenajām jomām  – mobilitāte, bezpilotu lidaparātu (dronu) tehnoloģijas, lietu internets, kā arī sabiedrības drošība.

Strauji aug arī LMT Viedtelevīzija, kur līdz ar pasaules klases izklaides saturu tiek piedāvāti arī oriģinālraidījumi, turklāt 2019.gadā pie skatītājiem nonāca arī pirmais LMT seriāls “Tur”. LMT  Viedtelevīzija tika novērtēta arī ārpus Latvijas ar nomināciju prestižajai Global Mobile Awards - 2019.gadā divās kategorijās, bet 2020. gadā – vienā kategorijā.

Pagājušajā gadā par 9,8% augusi  LMT rentabilitāte jeb EBITDA (peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem), sasniedzot 74,3 miljonus eiro, peļņa sasniedz 28,9 miljonus eiro (neauditēti dati), bet klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.