Menu
 

"Orkla Latvija": Audzis pieprasījums pēc konservējumiem

  • Autors:  Apriņķis.lv
Publicitātes foto Publicitātes foto

Saskaņā ar “Orkla Latvija” pārdošanas datiem 2020.gada pirmajos 10 mēnešos pieprasījums pēc zīmola “Spilva” konservējumiem pieaudzis par 64%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

“Līdz ar Covid-19 pandēmiju ir mainījušies ne mazums mūsu ikdienas paradumu. Tagad, kad vairums cilvēku strādā no mājām, arī ēst gatavošana mūsu ikdienā ir ieguvusi jaunu aktualitāti,” skaidro “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

2020.gada pirmajos desmit mēnešos pieprasītākie “Spilvas” produkti konservējumu kategorijā bija marinētas klasiskās bietes (+61% izaugsme salīdzinājumā ar 2019.gadu), marinētie gurķīši (+97%), skābenes (+88%), gatavā zupa “Soļanka” (+61%) un gurķu–sinepju salāti (+84%), norāda uzņēmuma pārstāve.

Zīmols “Spilva” piedāvā vairāk nekā 60 produktu, tostarp dažādu veidu marinētus dārzeņus, sasmalcinātus tomātus, salātus, pupiņas, zirnīšus un kukurūzu. Jau no 2020.gada oktobra “Spilvas” sortimentu papildina turku zirņi, kas ir augstvērtīgu olbaltumvielu avots, kuru pievienot ikdienas maltītēm, kā arī izmantot dažādu ēdienu pagatavošanā, tostarp humosa. Līdz ar ziemas sezonu “Spilvas” produktu klāstā atgriežas arī Latvijā iecienītie “Lauku gurķi”.

Papildus konservējumiem “Spilvas” sortimentā dažādām gaumēm pieejamas arī tomātu mērces, kečupi, majonēzes, dresingi, mārrutki, sinepes, ievārījumi, biezeņi un daudzveidīgi gatavie ēdieni, vēsta L.Mikša.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.