Logo
Drukāt šo lapu

"Lattelecom" pavasarī mainīs nosaukumu un zīmolu uz "tet"

"Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Publicitātes foto

Nākamā gada pavasarī telekomunikāciju uzņēmums "Lattelecom" mainīs nosaukumu un zīmolu uz "tet", 9. oktobrī "Lattelecom" forumā pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Viņš sacīja, ka "tet" ir zīmols, kas patlaban nodrošina elektrības biznesu, bet tagad "ar jaunu enerģiju tas būs jaunais tehnoloģiju zīmols, kas turpinās attīstīties ārvalstu tirgos".

""Lattelecom" vienmēr ir bijis uzņēmums, ar kura radītajiem pakalpojumiem esam lepojušies valstiskā līmenī. [..] Uzņēmuma izaugsme pēdējos gados ir bijusi strauja un biznesa virzieni paplašinājušies. Līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību. Mēs jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas," teica Gulbis.

Viņš papildināja, ka līdz ar nosaukumu maiņu mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība. Gulbis atzīmēja, ka zem nosaukuma "tet" būs divi pamatvirzienu zīmoli: "tet" būs atpazīstams arī kā tehnoloģiju zīmols, bet "Helio" – kā izklaides zīmols.

Vienlaikus viņš uzsvēra, ka turpmāk uzņēmums attīstīs produktus un pakalpojumus trīs lielās pakalpojumu ekosistēmās - darbs, māja un dati. "Pakalpojumu ekosistēmā "māja" mājsaimniecībām nodrošinās tādus pamatpakalpojumus kā elektrība, internets, televīziju, balss sakaru pakalpojumus un gudrās mājas risinājumus ērtākai un ekonomiskākai dzīvei. Darba pakalpojumu ekosistēmā uzņēmumiem piedāvās ierīces, internetu, datu uzglabāšanu, programmatūru, informāciju tehnoloģiju drošību un procesu digitalizācijas risinājumus. Savukārt pakalpojumu sistēma "dati" būs vērsta uz efektīvu datu apkopošanu ar mākslīgā interneta palīdzību," stāstīja Gulbis.

""tet" turpinās arī digitālās uzvedības ieviešanu gan uzņēmumā, gan sabiedrībā kopumā ar mērķi panākt maksimāli ātru un kvalitatīvu klientu apkalpošanu un efektīvu uzņēmuma iekšējo darbību un izmaksu samazināšanu. To iespējams paveikt, tuvākajos gados investējot 12 miljonus eiro procesu digitalizēšanā un klientu pieredzes uzlabošanā, iesaistot robotus klientu apkalpošanā un mākslīga intelekta risinājumu izmantošanu datu analītikā," sacīja Gulbis.

Tāpat viņš atzīmēja, ka uzņēmums turpinās ieguldīt interneta infrastruktūras izbūvē, lai arī nākotnē būtu gatavs, pieaugot datu patēriņam, nodrošināt visā valsts teritorijā interneta pieslēguma nepārtrauktību, drošību un jaudu.

Kā ziņots, "Lattelecom" pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam "Telia Company" meitas uzņēmumam "Tilts Communications" (49%). "Lattelecom" grupā ir uzņēmumi "Lattelecom", "Lattelecom BPO", "Citrus Solutions", "Lattelecom Technology", "Helio Media" un "Baltijas Datoru akadēmija". "Lattelecom" pieder 23% SIA "Latvijas mobilais telefons" daļu.

"Lattelecom" konsolidētais apgrozījums pērn bija 195,67 miljoni eiro, kas ir par 1,1% jeb 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016. gadā, savukārt tā konsolidētā peļņa palielinājās par 26,4% jeb 8,5 miljoniem eiro, sasniedzot 40,7 miljonus eiro.

Visas tiesības aizsragātas © apriņķis.lv 2024