Logo
Drukāt šo lapu

Gaļas pārstrādātāja "Forevers" apgrozījums "HoReCa" segmentā pieaudzis par 14,8%

Gaļas pārstrādātāja "Forevers" apgrozījums "HoReCa" segmentā pieaudzis par 14,8% Foto: facebook.com/Foreverslatvija

Gaļas pārstrādes uzņēmuma “Forevers” darbības rezultāti liecina, ka uzņēmuma apgrozījums šī gada desmit mēnešos viesnīcu, sabiedriskās ēdināšanas, restorānu, bāru un kafejnīcu jeb “HoReCa” segmentā sasniedzis 6,2 miljonus eiro. Salīdzinot ar attiecīgo laika periodu iepriekšējā gadā, uzņēmums “HoReCa” nišā kāpinājis apgrozījumu par 14,8%.

Lai turpinātu uzņēmuma izaugsmi un stiprinātu savas pozīcijas tirgū, “Forevers” jau vairākus gadus aktīvi strādā “HoReCa” segmentā, piegādājot savu produkciju sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, restorāniem, viesnīcām, kā arī slimnīcām, skolām un bērnudārziem. Šogad 10 mēnešu laikā uzņēmums saražoja 2570 tonnas gaļas produkcijas “HoReCa” segmentam, kas veido 19,3% no kopējā “Forevers” saražotā produkcijas apjoma šajā laika posmā. Uzņēmuma prognozes liecina, ka līdz gada beigām “HoReCa” segments turpinās augt, apgrozījumam sasniedzot 15% pieaugumu, savukārt 2019. gadā uzņēmums plāno apgrozījumu šajā segmentā palielināt vēl par 10%, informē uzņēmuma “Forevers” Mārketinga nodaļas vadītāja Ilona Bukša.

Kā norāda “Forevers” valdes loceklis Andrejs Ždans: “Arī “HoReCa” segments nav izņēmums, un konkurence šajā nišā ir sīva. Turklāt gala patērētājs ir kļuvis vēl prasīgāks, pievēršot vairāk uzmanības produktu kvalitātei, ēdiena sastāvam, izgatavošanas tehnoloģijām, kā arī produktu piegādei un servisam, tāpēc mūsu sadarbības partneri izvēlas strādāt ar tiem “HoReCa” produkcijas piegādātajiem, kuri spēj šīs prasības izpildīt. Vienlaikus tendences rāda, ka vietējā tirgū saražotie produkti ir vairāk pieprasīti nekā importētā produkcija, jo tādējādi tiek nodrošināta īsāka ražošanas ķēde un augstāka kvalitāte. “Forevers” šobrīd mērķtiecīgi strādā pie segmenta paplašināšanas, tāpēc apgūstam gan jaunas tendences, gan arī ieguldām apmācību programmās, strādājot ar tādiem nozares līderiem kā, piemēram, šefpavāru Mārtiņu Sirmo, kura konsultācijas par “HoReCa” līnijas attīstību vērtējam ļoti augstu.”

“Euromonitor International” 2017. gada pētījuma rezultāti parāda, ka gaļas nozarē arvien būtiskāka loma ir jauniem risinājumiem un produktu konceptiem. Viens no segmentiem, kur to uzskatāmi var redzēt, ir “HoReCa”, tāpēc “Forevers” uzsācis sadarbību ar nozares ekspertiem ar mērķi kāpināt savu konkurētspēju, atzīmē I. Bukša.

Uzņēmuma sadarbības partneris un šefpavārs Mārtiņš Sirmais skaidro: “Klientu vēlmes ir tās, kas nosaka, kādam ir jābūt piedāvājumam. Vērojot Latvijas patērētāju, ir skaidrs, ka notikušas pārmaiņas. Ja gadu tūkstošu mijā dominēja jaunievedumi no ārzemēm, tad tagad arvien svarīgāk ir atgriezties pie saknēm un savā piedāvājumā iekļaut Latvijā ražotu pārtiku. Esmu gandarīts, ka man ir iespēja savu redzējumu nodod “Forevers” un būt klāt uzņēmuma attīstībai svarīgā posmā.”

Jau vēstīts, ka "Forevers" pagājušajā gadā strādāja ar 34,953 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 32% – līdz 1,019 miljoniem eiro.

"Forevers" reģistrēts 1996. gadā, un tā pamatkapitāls ir 6,305 miljoni eiro. Uzņēmumam ir ražotne Rīgā, kā arī filiāles Jēkabpilī un Saldū. "Forevers" ražo desas, cīsiņus, kūpinājumus, kā arī svaigas gaļas produkciju. "Forevers" tirdzniecības tīklā šobrīd ir 86 veikali visā Latvijā. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Ždans.

Visas tiesības aizsragātas © apriņķis.lv 2024