Menu
 

PMLP pakāpeniski ievieš iespēju pieteikties dzīvajai rindai attālināti

  • Autors:  LETA
Foto - twitter.com/IeM_PMLP Foto - twitter.com/IeM_PMLP

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) ievieš iespēju klientiem attālināti pieteikties dzīvajā rindā, lai noformētu personu apliecinošos dokumentus, informēja pārvalde.

Pārvalde no šī gada 20.augusta testē mobilā risinājuma darbību un ir uzsākusi pakāpenisku tā ieviešanu. Šobrīd iestāties rindā attālināti, izmantojot mobilo lietotni "Qticket", iespējams četrās nodaļās - Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā, Rīgas 4. nodaļā un Tukuma nodaļā.

Šis risinājums ļauj pārvaldes klientiem attālināti pieteikt kārtas numuru rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni "Qticket", tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, un provizorisko laiku, kad pienāks klienta kārta saņemt pakalpojumu.

Jauninājums ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā - pakalpojumu varēs pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties pārvaldes nodaļai.

Tādējādi būs iespēja konkrētajā dienā pieteikties pakalpojuma saņemšanai attālināti un doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvosies apkalpošanas laiks.

Lai saņemtu elektronisko kārtas numuriņu, ir jāveic trīs vienkāršas darbības: nepieciešams lejupielādēt Qticket lietotni, izvēlēties pakalpojuma sniedzēju - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi - un pakalpojumu "Iestāties rindā".

Pārvalde aicina klientus būt saprotošiem, ja lietotnes ieviešanas sākumposmā rodas tehniskas problēmas, un par visiem gadījumiem ziņot, rakstot uz e-pasta adresi "Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.".

 
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.