Menu
 

Informātikas valsts olimpiādē uzvar Druvas, Salaspils un Rīgas skolēni

  • Autors:  LETA
Foto - VISC Foto - VISC

Pagāšnedēļ noslēgusies informātikas valsts olimpiāde, informē Valsts izglītības satura centra pārstāvji.

Piektdien, 25.februārī, Rēzeknē noslēdzās divu dienu sacensība 65 informātikas olimpiādes dalībniekiem. Zelta, sudraba un bronzas medaļu komplektus dalībnieki sadalīja divās vecuma grupās: 8.-10.klase un 11.-12.klase. Kopumā tika apbalvots 21 skolēns.

Jaunākajā vecuma grupā ar zelta medaļām tika apbalvots Druvas vidusskolas/Pirmās programmēšanas skolas skolēns Ansis Gustavs Andersons un Ramona Poreitere no Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas.

Kopumā olimpiādē par godalgām cīnījās septiņas meitenes un 58 zēni. Informātikas (programmēšanas) olimpiādes vēsturē tā ir pirmā zelta medaļa, kuru ieguvusi kāda no meitenēm.

"Centrs pēdējo četru gadu laikā ir intensīvi piedāvājis risinājumus un pasākumus tieši meiteņu mērķauditorijai, lai palielinātu to dalībnieču skaitu, kas piedalās programmēšanas, fizikas un matemātikas olimpiādēs. Šī gada rezultāti liek apzināties par šo darbību nepieciešamību un Centrs turpinās īstenot atbalsta programmas meiteņu iesaistei STEM olimpiādēs," stāsta Valsts izglītības satura centra vadītāja Liene Voroņenko.

Vecākajā grupā arī tika piešķirtas divas zelta medaļas. Lielāko punktu skaitu ieguva Matīss Kristiņš, Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas skolnieks. Un otra zelta medaļa - Artim Vijupam no Salaspils 1.vidusskolas/Pirmās programmēšanas skolas. Abās klašu grupās kopumā tika piešķirtas piecas sudraba medaļas, sešas bronzas medaļas un sešas azinības.

Olimpiādes dalībnieki uzdevumus pildīja divas dienas, katrā no tām tika dotas piecas stundas dažādu uzdevumu risināšanai. Klātienēs olimpiādes formāts skolēniem sniedza iespēju socializēties un iesaistīties arī papildu izglītošanās procesā

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija skolēnus un skolotājus iepazīstināja ar akadēmijas vidi, studiju piedāvājumu un inženieru fakultātes laboratoriju, savukārt sadarbības partneris "Brain Games" bija parūpējies, lai skolēniem atpūtas brīžos būtu pieejamas prāta un izklaides spēles, kas veicina sadarbības, atjautības un radošuma prasmes.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.