Menu
 

Jūrmalas pilsētas autobusu maršrutos varēs novērtēt nodrošināto pakalpojumu kvalitāti tiešsaistē

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Jūrmalas pilsētas pašvaldība Foto - Jūrmalas pilsētas pašvaldība

No trešdienas “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS) saviem pasažieriem piedāvā inovatīvu tehnoloģisko risinājumu – mobilo lietotni Scan2rate – pakalpojumu un nodrošinātā servisa vērtēšanas sistēmu, kurā brauciena laikā varēs novērtēt nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti tiešsaistē.

Kā skaidro uzņēmumā, katram autobusam un minibusam ir izveidots unikālais QR kods ar konkrētā transportlīdzekļa borta numuru. Uzlīmes ir izvietotas dažādās vietās transportlīdzekļa salonā – labi redzamā un ērti sasniedzamā vietā. Pasažieri, noskanējot QR kodu, automātiski nonāks mobilajā lietotnē Scan2rate un varēs novērtēt konkrētā transportlīdzekļa vadītāja darbu, salona tīrību un kārtību, kā arī pakalpojuma kvalitāti, nospiežot vienu no trīs novērtējuma pogām: zaļā krāsa – pozitīvs vērtējums, dzeltenā – neitrāls un sarkanā – negatīvs.

Komentāru sadaļā varēs atstāt pozitīvas atsauksmes un pateicības, kā arī iemeslus, kāpēc pasažieris bija vai nebija apmierināts ar nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti konkrētajā braucienā.

Pakalpojumu kvalitātes vērtēšana tiešsaistē ļaus uzņēmumam operatīvāk konstatēt un reaģēt uz klientu pretenzijām un ierosinājumiem, pilnveidojot kvalitātes prasības, lai pasažieriem nodrošinātu patīkamu un ērtu paaugstināta komforta servisu, pārvietojoties ar sabiedrisko transportu Jūrmalas pilsētā.

Pasažierim, kurš vēlēsies atstāt savu vērtējumu, viedtālrunī jālejuplādē QR koda lasītājs, kas ir pieejams Google Play veikalā. Mobilā lietotne ir izstrādāta Android un iOs telefona lietotājiem.

5 komentāri

  • Ulvis
    Ulvis Trešdiena, 24 Jūlijs 2019 15:24 Komentāra saite

    Vajadzētu lielākus autobusus

  • Олеся
    Олеся Trešdiena, 24 Jūlijs 2019 20:35 Komentāra saite

    Очень часто 4 автобус ехал мимо ребёнка, который стоял на остановке или закрывал двери перед тем,как ребёнок пытался зайти, водитель говорил жди следущий ...возмутительно.писали жалобы , звонили и всё бесполезно!!!

  • Vidējais pasažieris
    Vidējais pasažieris Pirmdiena, 29 Jūlijs 2019 07:42 Komentāra saite

    Pilnīgi nesaprotama temperatūras regulēšana autobusos. Kad ārā bija 15 grādi, autobusā bija 24, kad ārā 24, autobusâ kādi 16. Bet karstā dienā tikai spēcīgi un veselīgi cilvēki var lietot autobusus, kas ir kā iekāpt ledusskapī. Vai tiešām vadītāji netiek apmācīti rīkoties ar ierīci un neviens nav dzirdējis ārstu ieteikumus?
    Saprotu, ka autobusu satiksme nav vainīga, bet nodotiet sveicienus Jūrmalas festivālam. Tā atklāšanas koncerta skatītājiem Lielupes virzienā nebija iespēju aizbraukt ar pilsētas transportu.

  • Viola
    Viola Pirmdiena, 29 Jūlijs 2019 09:09 Komentāra saite

    Очень маленькие автобусы. Периодически ездим с ребенком в парк Дзинтари и это просто ужас, так как не всегда можно зайти в автобус с коляской. Автобусы в любое время битком (((

  • Elīna
    Elīna Ceturtdiena, 01 Augusts 2019 15:29 Komentāra saite

    vajag risināt jautājumu ar autobusu pieejamību - vai nu vairāk reisu, vai nu lielākus autobusus. jo šobrīd nevar iekāpt autobusā. mammai ar ratiņiem tikt pie speciālistiem vispār nav iespējami, jo ratiņiem vispār nav vietas autobusā. tie ir tik ļoti pārpildīti, ka vajag gaidīt kādus divus-trīs autobusus, lai tiktu iekšā. esmu ļoti neapmierināta ar jūrmalas satiksmes darbu. tāpat pilnīgi piekrītu katram iepriekšējam komentāram. un cik esmu runājusi ar saviem kolēģiem, visi arī ir ārprātīgi neapmierināti ar jūrmalas satiksmes darbu

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.