Menu
 

Uzņēmējs sola Mārupē uzbūvēt bērnudārzu, ja vēlētāju aktivitāte sasniegs 65%

  • Autors:  LETA
Foto - LETA Foto - LETA

Nekustamo īpašumu attīstītājas SIA "Piche" lielākais īpašnieks Pēteris Senkāns sola Mārupes novadā investēt 500 000 eiro bērnudārza celtniecībai, ja uz pašvaldību vēlēšanām ieradīsies nobalsot vismaz 65% vēlētāju.

Reklāmu ar šādu solījumu uzņēmējs publicējis sociālajos tīklos, un to apliecināja arī aģentūrai LETA.

Senkāns trīs nedēļas pirms vēlēšanām sociālajos tīklos, galvenokārt "Facebook", izvērsa kampaņu par nepieciešamību nomainīt esošo Mārupes novada vadību un pie varas esošo Zaļo un zemnieku savienību (ZZS).

Vienlaikus Senkāns apstiprināja, ka nav nevienas politiskās partijas biedrs, atbalstītājs vai ziedotājs un neaģitē ne par vienu partiju.

Senkāns apliecināja, ka kampaņa finansēta par "Piche" līdzekļiem, un tai iztērēta maksimāli atļautā summa - aptuveni 7500 eiro. 

Jautāts par kampaņas iemesliem, Senkāns skaidroja, ka "Piche" ir aktīvs nekustamo īpašumu attīstītājs Mārupes novadā un pēdējo gadu laikā radījis aptuveni 1000 jaunas darbavietas. "Piche" uzbūvētajā industriālajā parkā nomnieki ir 30 plaši zināmi uzņēmumi, tostarp "Printful", "Omniva", "Elko grupa", "Itella" un citi.

"Uzņēmēju sadarbība ar Mārupes novada pašvaldību ar katru gadu kļūst arvien grūtāka, dome mūs neuzklausa, baro ar tukšiem solījumiem, atbildes vēstules jāgaida mēnesi un tajās bieži vien nav konkrētu atbilžu. Vienkārši izsīka pacietības mērs," sacīja Senkāns.

Viņš skaidroja, ka Mārupes pašvaldībā vairākums ir ZZS, un arī novada domes priekšsēdētājs Mārtiņš Bojārs ir no ZZS, tāpēc "Piche" finansētajos videoklipos īpaši tika kritizēts šis politiskais spēks.

"Neaģitēju ne par vienu politisko spēku, atbalstu visas jaunās partijas, kuras startēs pašvaldību vēlēšanās. Acīmredzot vecie spēki savu pulveri ir izšāvuši, un novadā jānotiek kādām pārmaiņām. Gribam dzīvot novadā, kur pašvaldība un uzņēmēji skatās vienā virzienā. Mārupe ir bagāts novads, taču līdzekļi bieži vien tiek tērēti nelietderīgi, un jau ir apnicis nepārtraukti zaudēt iespējas," sacīja Senkāns.

Tāpēc uzņēmējs apsolījis novadā investēt 500 000 eiro zemesgabala un jauna bērnudārza projekta formā, ja uz pašvaldību vēlēšanām iedzīvotāju balsošanas aktivitāte sasniegs vismaz 65% no balsstiesīgajiem. Senkāns pauda cerību, ka novadā ir daudz jaunu un aktīvu cilvēku, kuri ieradīsies balsot.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) pārstāvji aģentūrai LETA skaidroja, ka Priekšvēlēšanu aģitācijas likums nosaka, ka aģitācijas veicējs nosūta KNAB paziņojumu par paredzamo priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanu. KNAB apliecināja, ka "Piche" iesniegusi KNAB paziņojumu par priekšvēlēšanu materiālu izvietošanu sociālajā tīklā "Facebook" un ievērojusi likumā noteiktos ierobežojumus.

KNAB pārstāvji piebilda, ka saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likumu ar partijām nesaistītas personas gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās aģitācijai drīkstēja izlietot līdz 7500 eiro.

"Piche" ir industriālās būvniecības uzņēmums, kas uzbūvējis vairāk nekā 150 industriālo objektu. Kompānija reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2900 eiro. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ar 99% daļu ir Senkāns. 2020.gadā "Piche" strādāja ar 18,588 miljonu eiro apgrozījumu un guva 4,382 miljonu eiro peļņu.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.