Logo
Drukāt šo lapu

Aptauja Purvciemā: Kuru no priekšvēlēšanu reklāmām esat īpaši ievērojis? Apriņķis.lv

Aptauja Purvciemā: Kuru no priekšvēlēšanu reklāmām esat īpaši ievērojis? Foto: www.cvk.lv un Liene Ozola

Divas nedēļas pirms Saeimas vēlēšanām partijas priekšvēlēšanu aģitācijai ir iztērējušas 1 949 477 eiro, bet tēriņu ziņā par līderi ir kļuvusi Zaļo un Zemnieku savienība (ZZS), kas pāris nedēļu pirms vēlēšanām apsteigusi partiju "Saskaņa".

ZZS deklarējusi 486 499 eiro lielas aģitācijas pasākumu līgumsaistības, partija "Saskaņa" – 484 701 eiro, "Jaunā Vienotība" – 319 819 eiro, bet partija "Attīstībai/Par!" – 88 438 eiro saistības. Gan ZZS, gan "Saskaņas" iztērētā summa jau pārsniedz 90% no kopumā atļautajiem priekšvēlēšanu izdevumiem.

Ludmila, strādājoša pensionāre
No pasta kastītes esmu izņēmusi dažādu partiju priekšvēlēšanu reklāmas, taču tās visas ir bijušas latviski, tāpēc tās nelasu.

Vilnis, pensionārs
Reklāmas? Nē, es pat nepievēršu tām uzmanību. To visu ir tik garlaicīgi klausīties! Vēlēt es iešu, zinu, par kuru partiju, tā ka reklāmas uz mani neiedarbojas.

Evelīna, reklāmas speciāliste
Es speciāli mēģinu politiskās reklāmas neievērot. Tā kā zinu, cik dārgi reklāmas izmaksā, man drīzāk ir tā – jo vairāk reklāmu, jo vairāk tas mani atgrūž. Man nepatīk, ka reklāmām partijas naudu atrod, bet, lai to dotu Latvijai, – tam pietrūkst.

Jānis, steidzas uz darbu
Man šķiet, ka šoreiz reklāmu ir mazāk nekā pirms citām vēlēšanām. Varbūt tas ir tāpēc, ka TV mazāk skatos.

Igors, programmētājs
Mani reklāmas pilnīgi neinteresē, jo solījumi ir solījumi, bet darbi ir darbi. Es pēc reklāmām nevienu nevērtēju.

Visas tiesības aizsragātas © apriņķis.lv 2024