Menu
 

Iepirkšanās internetā – mīti un to pārvarēšana Apriņķis.lv

  • Autors:  Barbora.lv
Foto - pexels.com Foto - pexels.com

Pārtikas preču iegāde internetā ir strauji kļuvusi populāra, tomēr jāatzīst, ka liela daļa pircēju joprojām izvēlas doties uz fizisku veikalu, lai klātienē izvēlētos ikdienā tik ļoti nepieciešamos produktus un preces. Pārtikas un ikdienas interneta preču lielveikals “Barbora.lv” ir gatavs kliedēt populārākos mītus, aicinot spert soli komforta virzienā – pasūtīt ikdienas preces tiešsaistē.

Mīts – lielāks naudas patēriņš

Vērojot preču pieaugumu fiziskajā iepirkumu grozā, var šķist, ka tas ir pietiekami, lai kontrolētu savu pirkumu. Taču daudz ērtāk un viedāk ir redzēt nevis preču daudzumu grozā, bet gan summu, kas būs jāmaksā par izvēlētajām precēm. Šādu priekšrocību piedāvā tiešsaistes virtuālais iepirkuma grozs, kurā vienmēr uz ekrāna redzēsi, kāda ir tavu izvēlēto preču kopsumma.

Ieguvumi – ērti pārvaldīti budžeta tēriņi. Ar vienu klikšķi var kontrolēt un izņemt nevajadzīgās preces vai mainīt to daudzumu. Turklāt, dažu sekunžu laikā ir iespēja salīdzināt preču cenas un viegli samainīt produktu uz kādu lētāku tā paša sortimenta preci.

Mīts – grūtāk atrast preces ar atlaidi

Fiziskā veikalā preces ar atlaidi tiek apzīmētas ar īpašām cenu zīmēm, kas ļauj tās redzēt jau no attāluma. Interneta veikalā preces ar atlaidi ieraudzīt ir vēl vienkāršāk – tās ir atrodamas vienuviet, īpašā sadaļā "Akcijas". Ja tiek meklēta preces ar atlaidi konkrētā kategorijā – tās ir atzīmētas ar speciālu marķējumu.

Mīts – svaigus produktus vislabāk var izvēlēties tikai pats

Viens no galvenajiem interneta veikala mērķiem ir apmierināt klientu vēlmes un nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tāpēc kvalitātei tiek pievērsta liela uzmanība. Preču komplektētāji ir speciāli apmācīti atlasīt augļus un dārzeņus pēc noteiktiem kvalitātes kritērijiem– klientam izvēlēties tādu preci, kādu vēlētos saņemt pats.

Mīts – bailes par drošību un naudas atmaksu

Viens no populārākajiem baiļu iemesliem, lai saņemtos spert soli pirmajam pasūtījumam. Klients samaksājis par visiem produktiem, toties viens no tiem netika atvests, jo veikalā tas dotajā brīdī nebija pieejams. Vai tiks atgriezta nauda? Uztraukties tiešām nav vērts – visa nauda par nesaņemtajām un nepiegādātajām precēm tiek atgriezta pircēja kontā.

Mīts – saldēti produkti līdz klientam nonāks silti

Vēlies pasūtīt kastīti savu iecienītāko saldējumu, saldētas ogas vai cepšanai gatavu saldētu produktu? Bez nekādām bažām, tas tiks piegādāts kā tikko izņemts no saldētavas. Papildu pūles tiek veltītas saldēto produktu kvalitātei un to kontrolei. Piegādes automašīnas ir aprīkotas ar speciāliem ledusskapjiem, kas ļauj klientam preces piegādāt atbilstošā temperatūrā.

Mīts – iepirkšanās internetā nesamazina izdevumus.

Pirmkārt, tie ir samazināti degvielas izdevumi, proti, produkti tiks piegādāti pie tavām namdurvīm. Otrkārt, bez liekiem kārdinājumiem, smaržām vai spilgtu iepakojumu valdzināts, nenopirksi neko lieku, liedzot iespēju spontānām un uz impulsiem balstītām izvēlēm. Un, treškārt, pārskatāmās salīdzināšanas un akciju preču izvēles iespējas ļaus operatīvi ievietot groziņā tikai to, kas atbilst tavām vēlmēm – kvalitātes, preču zīmes un cenu kategorijas.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.