Pavasara viltības omas uzlabošanai

(Komentēt)
Pavasara viltības omas uzlabošanai Foto: publicitātes

Ķermenim patīk kustība, jo tā ir dzīvība. Pavasaris ir gadalaiks, kad fiziskās aktivitātes nav jāplāno – tās pašas iesaista un atnāk. Garas pastaigas ar draugiem vai mājas mīluli, dažādi dārza darbi vai atteikšanās no sabiedriskā transporta vai auto un došanās uz darbu ar kājām vai velosipēdu – tas viss palīdz uzlabot omu un pašsajūtu.

Lai uzlabotu omu, cilvēki ir izdomājuši sev dažādus apbalvojumus, kas lielākoties ir saistīti ar sevis palutināšanu vai pažēlošanu gana neveselīgos veidos. Ja saule un siltais laiks neuzlabo dienas noskaņojumu, talkā nāks fiziskās aktivitātes, jo ikviena kustība liek asinīm riņķot straujāk un uzturēt tonusu muskuļos.

Riteņbraukšana
Tā vietā, lai dotos uz darbu ar sabiedrisko transportu vai automašīnu, izmēģini braucienus ar divriteni – tie palīdzēs izvairīties no sastrēgumiem, kā arī sniegs pozitīvu devumu veselībai. Ja vēlies ar velobraukšanas palīdzību ne vien uzturēt veselu garu, bet arī uztrenēt ķermeni, jāņem vērā, ka organisms un muskuļi ātri pierod pie vienas un tās pašas slodzes. Neatkarīgi no riteņbraukšanas stila ir ieteicams pamainīt maršrutu, iekļaujot braukšanu augšup un lejup no kalna, kā arī pacelties no sēdekļa un balstīties tikai uz rokām, tā trenējot roku, kāju un plecu muskulatūru.

Garas pastaigas ne tikai mežā, bet arī pilsētā
Salīdzinoši vienkārša nodarbe, taču tik lietderīga – īpaši birojā sēdošajiem! Ja ik dienu uzturaties mākslīgajā apgaismojumā, ir būtiski kaut stundu dienā izstaigāties. Izcili, ja brīvdienās pastaigu ilgumu varat pat trīskāršot. Svaigs gaiss veicina laimes hormona izdalīšanos, piepilda šūnas ar skābekli un uzlabo vielu apriti smadzenēs. Pastaigas raitā solī trenēs arī jūsu sirdi un kopējo ķermeņa muskulatūru, kā arī pozitīvi ietekmēs nervu sistēmu un uzmundrinās pašsajūtu.

Dārza darbi un talkas
Garīga atslodze ir fantastisks veids, kā darba nedēļas slogu "nomest" no pleciem, jo fiziskas aktivitātes ne tikai uzlādēs ar nepieciešamo enerģiju un stimulēs seratonīna jeb laimes hormona izdalīšanos, bet arī ļaus atslābināties un aizbēgt no pilsētas lielās burzmas, piesārņotā gaisa un trokšņa. Saikne starp fizisko un psiholoģisko veselību ir ļoti cieša, un nereti emocionālo saspringumu lieliski palīdzēs "atlaist" tieši fiziskās aktivitātes svaigā gaisā.

Draugi, ģimene, jaunas iepazīšanas
Dzīvesprieks un tuvāko atbalsts ir neatņemama mūsu labsajūtas sastāvdaļa. Pēcpusdienas, vakari vai brīvdienas kopā ar patīkamiem cilvēkiem, smaidi un pozitīvas emocijas – tas viss uzlabo noskaņojumu un pašsajūtu. Ja laiks ar mīļajiem cilvēkiem paskrien nemanot un jūtaties nepiespiesti un ērti – nav šaubu, ka esat harmonijā ar sevi! Turklāt prieks uzlabos imūnsistēmu, un dzīvespriekā starojoša personība padarīs Jūs pievilcīgākus.

 

Novērtēt šo ziņu
(0 balsojumi)

Meklēšana

Twitter @Aprinkislv

aprinkislv
Zirgu dienas Inčukalnā @LatvianHorses @incukalnanovads – gan sports, gan šovs aprinkis.lv/sports/item/46… pic.twitter.com/BBjbStNB5L
aprinkislv
Glābējiem lielākās rūpes sagādājuši nolūzuši koki un bezpalīdzīgi kaķi aprinkis.lv/sabiedriba/kri… pic.twitter.com/jSJRTlpCHy
aprinkislv
Satiksmes negadījumos Pierīgā cietis velosipēdists, gājēja un pasažieris aprinkis.lv/zinas/item/463… pic.twitter.com/xoc03hGEH7

Twitter Citi raksta

Saulkrastu_nov
Jau šodien sākas starptautiskais festivāls "Saulkrasti Jazz" @SaulkrastiJazz Būs arī bezmaksas koncerti Saules lauk… twitter.com/i/web/status/1…
JurmalaLV
FOTO: Jomas ielas svētki nosvinēti!🎉 flickr.com/photos/jurmala… pic.twitter.com/5Jc8ZP9Nmn
Saulkrastic
Šodien 15:00 laipni lūgti Saules laukumā baudīt @SaulkrastiJazz festivāla bezmaksas koncertu un 19:00 Minhauzena Un… twitter.com/i/web/status/1…

Saistītie raksti


Novadi un pilsētas
Visas tiesības aizsargātas © apriņķis.lv 2018