Aptauja: 81% darba ņēmēju domā, kā viņu publicētais saturs sociālajos tīklos var ietekmēt darba attiecības
- Publicēts Ekonomika
- Autors: Apriņķis.lv
- Komentāri
81% darba ņēmēju, publicējot saturu savos kontos sociālajos tīklos, piedomā, kā tas varētu ietekmēt attiecības ar darba devēju, t.sk. iespēju iegūt jaunu darbu, liecina IKT pakalpojumu sniedzēja "Bite" un personāla atlases uzņēmuma "CV-Online Latvia" veiktā aptauja. Papildus tam 21% aptaujāto atzinuši, ka ir aizrādījuši kolēģiem par viņu kontos sociālajos tīklos publicētu informāciju, norādot, ka cilvēkiem ne vienmēr ir nepieciešamās zināšanas un izpratne, ko vajadzētu un nevajadzētu publicēt, par aptaujas rezultātiem informē informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumā "Bite".