Menu
 

Pētījums: Latvijā 42% uzņēmumu pērn palielinājušies izdevumi

Latvijā 42% aptaujāto uzņēmumu vadītāju atzina, ka aizvadītajā gadā turpinājuši palielināties izdevumi, kas saistīti ne vien ar izejvielu iegādi, bet arī algu palielinājumu darbiniekiem un augstākām procentu likmēm, piemēram, līzingā iegādājoties automašīnas, informēja biznesa vadības sistēmas "Jumis" izstrādātāju "Jumis Pro" pārstāvji, atsaucoties uz ikgadējā pētījuma "Vadītāja digitālais portrets" rezultātiem.

Lasīt vairāk...

Mājsaimniecības neto norēķinu sistēmu varēs sākt izmantot no 1.maija

Valdība otrdien apstiprināja grozījumus elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumos, kas paredz, ka no šā gada 1.maija Latvijā sāks darboties jauna sistēma mājsaimniecībām, kas ražo elektroenerģiju pašpatēriņam no atjaunojamajiem resursiem, piemēram, uzstādot saules paneļus un pārpalikumu nodod elektroenerģijas tirgotājam.

Lasīt vairāk...

"Conexus" savieno Latvijas gāzes izcelsmes apliecinājuma reģistra sistēmu ar AIB platformu

Vienotais dabasgāzes pārvades un uzglabāšanas sistēmas operators "Conexus Baltic Grid" ("Conexus") kā gāzes izcelsmes apliecinājumu izdevējiestāde Latvijā ir savienojis gāzes izcelsmes apliecinājumu reģistru ar Eiropas izcelsmes apliecinājumu asociācijas (Association of Issuing Bodies jeb AIB) platformu. To izdevies panākt, pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar reģistra pakalpojumu sniedzēju no Somijas "Grexel Systems Oy" ("Grexel") un AIB, informē "Conexus".

Lasīt vairāk...

Foto: Ekonomikas ministrs apmeklē "Olainfarm" un sola turpināt atbalstu uzņēmumu eksportspējas veicināšanai

Pirmdien, 5.februārī, farmācijas uzņēmumu AS "Olainfarm" apmeklēja Latvijas Republikas ekonomikas ministrs Viktors Valainis. Tikšanās laikā ministrs un uzņēmuma vadība pārrunāja aktuālos jautājumus par Latvijas medikamentu ražotāju attīstības iespējām, "Olainfarm" jauno produktu portfeli, investīcijām modernizācijā un ražošanas jaudu kāpināšanā, kā arī vēl straujāku darbības paplašināšanu rietumvalstu un pasaules tirgos, informē "Olainfarm".

Lasīt vairāk...

Pētījums: Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā

Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā, liecina ikgadējais uzņēmuma "Dive" klientu servisa novērtēšanas pētījums. Kompānijā norāda, ka triju Baltijas valstu vidū labākais banku klientu atbalsta dienests un klientu apkalpošanas centru darbs ir Lietuvā, kas no 100% novērtēts ar 94,02%, seko Igaunija, kuras banku sektors saņēmis 90,6%, bet zemākais nozares rezultāts joprojām ir Latvijā - 83,36%.

Lasīt vairāk...
Pierakstīties šai RSS barotnei

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.