Menu
 

Aptauja: 81% darba ņēmēju domā, kā viņu publicētais saturs sociālajos tīklos var ietekmēt darba attiecības

81% darba ņēmēju, publicējot saturu savos kontos sociālajos tīklos, piedomā, kā tas varētu ietekmēt attiecības ar darba devēju, t.sk. iespēju iegūt jaunu darbu, liecina IKT pakalpojumu sniedzēja "Bite" un personāla atlases uzņēmuma "CV-Online Latvia" veiktā aptauja. Papildus tam 21% aptaujāto atzinuši, ka ir aizrādījuši kolēģiem par viņu kontos sociālajos tīklos publicētu informāciju, norādot, ka cilvēkiem ne vienmēr ir nepieciešamās zināšanas un izpratne, ko vajadzētu un nevajadzētu publicēt, par aptaujas rezultātiem informē informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumā "Bite".

Lasīt vairāk...

Pētījums: 49,4% uzņēmumu bažījas, ka preču cenu kāpums kaut par trešdaļu atbaidīs klientus

Pietiek ar sadārdzinājumu tikai 30 procentu apmērā, lai pircēji pārtrauktu iegādāties uzņēmumu ražotos produktus vai sniegtos pakalpojumus, bažījas gandrīz puse Latvijas komersantu. Neraugoties uz pašu izteiktajām neiepriecinošajām prognozēm, uzņēmumi tomēr plāno celt produktu un pakalpojumu cenas, lai segtu aizvien augošās energoresursu un izejvielu izmaksas, noskaidrots biznesa vadības un grāmatvedības sistēmas "Jumis" izstrādātāju veiktajā aptaujā.

Lasīt vairāk...
Pierakstīties šai RSS barotnei

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.