"CleanR" Jūrmalā pāries uz digitālu klientu apkalpošanu, tiks slēgts klientu apkalpošanas centrs
- Autors: Apriņķis.lv
Foto - publicitātes
No 2026. gada 1. janvāra atkritumu apsaimniekotājs “CleanR” Jūrmalā pāries uz digitālu klientu apkalpošanu, proti, tiks slēgts klientu apkalpošanas centrs Jūrmalā, Fabrikas ielā 11, informē uzņēmuma sadzīves atkritumu apsaimniekošanas departamenta vadītāja Liene Rumpane.
Uzņēmums aicina klientus izmantot pašapkalpošanās portālu “www.manai.videi.lv” vai mobilo lietotni, kurā iespējams veikt visas būtiskākās darbības, tostarp apskatīt un apmaksāt rēķinus, mainīt atkritumu izvešanas grafiku, pieteikt konteinera nomu vai papildu pakalpojumus, kā arī piedalīties dažādās akcijās.
Klientus klātienē turpinās apkalpot divos “CleanR” klientu apkalpošanas centros Rīgā. Mellužu ielā 17 apmeklētāji tiek pieņemti otrdienās un ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz 17.00, ar pārtraukumu no 12.00 līdz 12.30. Savukārt Vietalvas ielā 5 klientus apkalpo darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00.
Ar uzņēmumu var sazināties arī telefoniski, zvanot uz klientu apkalpošanas centra tālruņa numuru 67111001.
“Mēs redzam skaidru tendenci – jūrmalniekiem patīk izmantot digitālos rīkus. Jūrmalas iedzīvotāji ir mūsdienīgi un pieraduši lielu daļu ikdienas pakalpojumu pieteikt digitāli – gan mājaslapā, gan mobilajā lietotnē. Tas ne tikai padara procesu ātrāku un ērtāku, bet arī būtiski samazina pārpratumu vai cilvēcisko kļūdu risku,” komentē Liene Rumpane.
“Arī 2024. gadā, pārslēdzot atkritumu apsaimniekošanas līgumus, vairāk nekā 80 % uzņēmumu un iedzīvotāju izvēlējās to darīt digitāli. Lai gan Jūrmalas klientu centrs pārtrauks darbību, mēs esam sasniedzami telefoniski, arī digitālajā komunikācijā, protams, un klātienē Rīgā.”

