Menu
 

VSAA līdz gada beigām turpinās apkalpot Olaines novada iedzīvotājus

  • Autors:  Apriņķis.lv
Attēlam ir ilustratīva nozīme. Foto - arhīvs Attēlam ir ilustratīva nozīme. Foto - arhīvs

Kaut arī Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) oficiāli no 1. marta pārtrauc klientu apkalpošanas centra (KAC) darbu Olainē, pašvaldība ir panākusi vienošanos ar VSAA par Olaines novada iedzīvotāju apkalpošanu Olaines pilsētā līdz 2019. gada 30. decembrim.

Saņemot informāciju par VSAA klientu apkalpošanas centra slēgšanu un saprotot, kādu ietekmi VSAA KAC slēgšana var atstāt uz iedzīvotājiem, kā arī izmantojot saņemto iedzīvotāju iesniegumu ar daudziem parakstiem kā vienu no pamatojumiem, pašvaldība sāka risināt jautājumu par VSAA KAC saglabāšanu Olainē.

Lai saglabātu VSAA sniegtos pakalpojumus Olainē, pašvaldība ir uzņēmusies papildu saistības – nodrošināt VSAA darbiniekam darba telpas un aprīkot viņam darbavietu, kā arī nodrošināt VSAA darbinieka transportēšanu divas reizes nedēļā uz Olaini un atpakaļ. Līdz ar to, kaut arī citā formā, bet ir izdevies uz laiku nodrošināt VSAA pakalpojumus Olainē, vēsta pašvaldība.

Turpmāk VSAA darbinieks iedzīvotājus pieņems Olaines novada domes administrācijas ēkā Zemgales ielā 33, 1. stāvā, divas reizes nedēļā, otrdienās un ceturtdienās, no plkst. 9.00 līdz 16.00 (pusdienas pārtraukums no plkst. 12.30 līdz 13.00).

Savukārt VSAA atgādina, ka Olaines novada iedzīvotāji pēc 1. marta VSAA pakalpojumus klātienē var pieprasīt, arī apmeklējot tuvākos VSAA KAC Jelgavā, Pasta ielā 43 vai Rīgā, Mārupes ielā 1. Pārējo VSAA KAC adreses var noskaidrot VSAA mājaslapas sadaļā “Kontakti” vai zvanot uz VSAA informatīvo tālruni 64507020.

VSAA iesaka izmantot elektronisko pakalpojumu “E-iesniegums VSAA pakalpojumiem” portālā www.latvija.lv. VSAA atzīmē, ka pagājušajā gadā 52 procentus no Olaines novada iedzīvotāju iesniegumiem VSAA ir saņēmusi elektroniski. 

Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.