Aptauja Ropažos. Kā vērtējat sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus? Apriņķis.lv
- Autors: Liene Ozola

Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija, Latvijas Radio un portāls "LSM" – nākamgad izies no reklāmas tirgus, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš. Lai nodrošinātu to, ka sabiedriskajos medijos vairs nav reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta tam nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro. Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītājs Ivars Āboliņš paziņojis, ka tas ir vēsturisks lēmums mediju nozarē, kas būtiski to mainīs un stiprinās sabiedriskos medijus. Tas, ka sabiedriskajiem medijiem vairs nebūs jākonkurē par reklāmdevējiem, stiprinās informatīvo telpu.
Elizabete, pensionāre |
![]() |
Igors, auklē bērniņu |
![]() |
Terēza, uzņēmēja |
![]() |
Sergejs, autovadītājs |
![]() |
Saistītie objekti
- 18.V Koncerts "Gribēju Tev sauli nest…" Ulbrokā
- 18.V Tautas deju ansamblis "Ivuška" koncertā "Dabas ritmos un deju dzirkstelēs" Berģos
- 10.V Valta Kleina fotoplenērs "Pētera Brūvera dzejas pasaule fotogrāfijā" Līčos
- Foto: Vidzemē norisinās vērienīgas militārās mācības "Kristāla bulta 2025"
- 17.V Muzeju nakts pasākumi Pierīgā