Aptauja Ropažos. Kā vērtējat sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus? Apriņķis.lv
- Autors: Liene Ozola

Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija, Latvijas Radio un portāls "LSM" – nākamgad izies no reklāmas tirgus, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš. Lai nodrošinātu to, ka sabiedriskajos medijos vairs nav reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta tam nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro. Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītājs Ivars Āboliņš paziņojis, ka tas ir vēsturisks lēmums mediju nozarē, kas būtiski to mainīs un stiprinās sabiedriskos medijus. Tas, ka sabiedriskajiem medijiem vairs nebūs jākonkurē par reklāmdevējiem, stiprinās informatīvo telpu.
Elizabete, pensionāre |
![]() |
Igors, auklē bērniņu |
![]() |
Terēza, uzņēmēja |
![]() |
Sergejs, autovadītājs |
![]() |
Saistītie objekti
- "Iecava"/"Olaine" komandas futbolistes gūst četrus vārtos, taču zaudē svarīgā spēlē par bronzas medaļām
- Valodas konkursā "Apvidvārdi un vietvārdi" uzvar Berģu Mūzikas un mākslas pamatskolas skolniece
- Atrasta mirusi Valsts policija meklētā Stopiņu pagasta iedzīvotāja
- 14.IX Sacensības "Pump it, Ulbroka!"
- Latvijā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits astoņos mēnešos pieaudzis par 11,5%