Aptauja Rīgā. Kā vērtējat VID darbu? Apriņķis.lv
- Autors: Una Griškeviča

Lietotājam draudzīga elektroniskās deklarēšanas sistēma, efektīvāka noziedzības un propagandas apkarošana, pilnveidota sadarbības programma ar klientiem – tās ir dažas no Valsts ieņēmumu dienesta (VID) prioritātēm šim gadam. Savukārt 2018. gads tam bija nopietnu pārbaudījumu gads, jo nācās pielāgoties apjomīgas nodokļu reformas ieviešanai, kas ne vienmēr izdevās un radīja pārpratumus un stresu gan klientiem, gan pašiem VID darbiniekiem.
Dagnija, audzina divus bērnus Es VID iesniedzu iedzīvotāju ienākuma nodokļu atmaksu par attaisnotajiem izdevumiem. Vienmēr viss norit raiti. Arī VID konsultanti ir atsaucīgi. |
![]() |
Dainis, strādā Rīgā No represīvas iestādes VID kļuvis pretimnākošāks. Patīkami, ka tas atgādina par iespēju atgūt pārmaksātos nodokļus! Par nodokļu politiku labāk neizteikšos – tā ir graujoša jebkuram uzņēmējam! |
![]() |
Jānis, dzīvo Rīgā Ar VID pagaidām neesmu saskāries, nekādas darīšanas man nav bijušas, tāpēc šo jautājumu nevaru komentēt. |
![]() |
Māra, pastaigājas kopā ar ģimeni Biju dzirdējusi visādus šausmu stāstus, bet neko briesmīgu neesmu piedzīvojusi. Ja gadās kādas problēmas, man ir ar ko pakonsultēties. |
![]() |
Jana, dodas iepirkties Ar VID esmu saskārusies tikai attālināti, aizpildot deklarāciju internetā. Nodokļu atmaksu nesaņemu, jo neesmu sakrājusi nepieciešamos čekus. |
![]() |