Pārtikas koncerns "Orkla Latvija" nodalīs svaigās pārtikas produktu ražošanas un tirdzniecības biznesu
- Autors: LETA

Pārtikas koncerns SIA "Orkla Latvija" no savas pamatdarbības nodalīs svaigās pārtikas produktu ražošanas un tirdzniecības biznesu un nodos to iegūstošajai sabiedrībai SIA "Fresh Food Production", liecina oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicētā informācija.
Lēmums par reorganizāciju pieņemts 21.aprīlī. Reorganizācijas procesā paredzēts nodalīt pārtikas produktu ražošanas un tirdzniecības komercdarbības virzienu, neveidojot jaunu uzņēmumu.
Reorganizācijas procesā "Fresh Food Production" kļūs par "Orkla Latvija" tiesību un saistību pārņēmēju attiecībā uz nodalāmo komercdarbības virzienu.
Savukārt viena mēneša laikā kreditori rakstveidā var pieteikt nodrošināmos pieprasījumus, ja tādi ir, iesniedzot tos "Orkla Latvija" juridiskajā adresē.
Jau vēstīts, ka "Orkla Latvija" koncerns 2020.gadā strādāja ar 104,26 miljonu eiro apgrozījumu un 4,594 miljonu eiro peļņu. Koncerna 2021.gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.
"Orkla Latvija" reģistrēta 2009.gadā, un tās pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".
Saistītie objekti
- Šoferu trūkuma dēļ "Latvijas sabiedriskais autobuss" piektdien atcēlis 15 reisus Ādažu virzienā, tostarp astoņus pecpusdienā
- 18.V Darta un kornhola turnīri Ādažos
- Lai atjaunotu mazo zīriņu populāciju, līdz 31.jūlijam slēgta Gaujas grīva
- Foto: Vidzemē norisinās vērienīgas militārās mācības "Kristāla bulta 2025"
- Dainis Zvirbulis Ādažos: Ticu, ka mani audzēkņi būs olimpiskajās spēlēs