Kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu slavenā Parīzes tirdzniecības centrā
- Autors: LETA

Latvijas kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu Parīzes tirdzniecības centrā "Galeries Lafayette Haussmann", aģentūru LETA informēja AS "Madara Cosmetics" pārstāve Ramona Sporāne.
Tirdzniecības centrs šogad atklājis jaunu holistiskās skaistumkopšanas un labbūtības stāvu "La Wellness Galerie", kurā pārstāvēts arī zīmols "Madara". Zīmola "Madara" "pop-up" galerija tirdzniecības centrā būs līdz 25.septembrim.
Minētais tirdzniecības centrs ir viens no slavenākajiem pilsētā, kas ik gadu uzņem vairāk nekā 37 miljonus apmeklētāju no Francijas un ārvalstīm. Kā liecina internetā pieejamā informācija, "Galeries Lafayette" ir franču universālveikalu tīkls, kas ir lielākais Eiropā. Tā vadošais veikals atrodas Parīzē. 2019.gadā "Galeries Lafayette" guva piecus miljardus eiro ieņēmumus.
Saistītie objekti
- Apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novadā
- 14.IX Rudens kauss basketbolā Tīrainē
- 13.-14.IX Latvijas futbola pirmās, otrās un Sieviešu līgas spēles Olainē, Salaspilī un Jaunmārupē
- Latvijā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits astoņos mēnešos pieaudzis par 11,5%
- Mārupē degusi vieglā automašīna