Pop up pasākums Saulkrastos stiprina sadarbību starp Rīgas reģiona uzņēmējiem
- Autors: Apriņķis.lv

Šī gada 14.jūnijā Saulkrastos norisinājās noslēdzošais pop up pasākums Rīgas reģiona uzņēmējiem – "Kopā būs augt!". Pasākums bija veltīts sadarbības veidošanai starp Rīgas reģiona uzņēmējiem. Dalībnieki devās pie Saulkrastu uzņēmējiem, lai iepazītos ar viņu darbību un uzklausītu pieredzes stāstus. Pēc šīs tūres dalībnieki aktīvi piedalījās praktiskajās darbnīcās un citās aktivitātēs, kas bija vērstas uz iespēju un sadarbību veidošanu, informē projekta vadītāja Aiga Smiltāne.
Biznesa sadarbību veidošana prasa gan zināšanas, gan laiku un telpu. Pasākuma programma bija rūpīgi izplānota, lai veicinātu uzņēmēju savstarpējo iepazīšanos, pieredzes apmaiņu un jaunu sadarbību veidošanu sava biznesa attīstībai.
Dalībniekiem bija iespēja gūt iedvesmu un pieredzi no Saulkrastu uzņēmumiem – “Zivju grozs”, Saulkrastu velosipēdu muzejs un Skultes jahtklubs –, kuri darbojas gan tūrisma jomā, gan katrs savā specializācijā un kuri, pateicoties veiksmīgai sadarbības veidošanai, ir piedzīvojuši nozīmīgu biznesa attīstību. Pasākuma galvenā daļa noritēja biznesa treneres Vitas Brakovskas vadībā, kura dalībniekus iesaistīja vairākās aktivitātēs, kas veicināja sadarbību un ideju apmaiņu, stāsta A.Smiltāne. Pieredzē par sadarbību veidošanu dalījās: Jānis Baltačs un Krapes uzņēmēji (Krapes muižas viedā ciema kopienas pārstāvis), Aiva Vancāne (Pierīgas tūrisma asociācijas valdes priekšsēdētāja).
Pasākuma turpinājumā dalībnieki piedalījās interaktīvā iepazīšanās spēlē, kas palīdzēja ātrāk un efektīvāk veidot jaunus kontaktus, veidoja diskusijas par uzņēmējdarbības izaicinājumiem un to risinājumiem, daloties ar personīgiem pieredzes stāstiem. Pasākuma noslēgumā uzņēmēji piedalījās partnerību ideju “tirgū”, kur prezentēja savas sadarbības idejas un meklēja potenciālos partnerus, radot jaunus biznesa kontaktus un iespējas.
Kopumā dalībnieki atzina, ka pasākums bija lieliska iespēja ne tikai iepazīties ar vietējiem uzņēmumiem un to darbības veiksmes stāstiem, bet arī veidot jaunus kontaktus un sadarbības. Dalībnieki īpaši novērtēja praktiskās darbnīcas un tīkla veidošanas aktivitātes, kas palīdzēja radīt jaunas biznesa iespējas un iegūt vērtīgus padomus no pieredzējušiem uzņēmējiem un ekspertiem. Pasākums veicināja kopības sajūtu un iedvesmoja turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai, kā arī sniedza dalībniekiem jaunas idejas un motivāciju turpmākai izaugsmei, norāda A.Smiltāne.
Pasākuma apmeklētājs Māris Logins (SIA "Giline for Life") dalās savos iespaidos: "Pasākumā ir izveidojies sadarbības piedāvājums un iegūti jauni kontakti. Pats būtiskākais, ka ir iespēja iepazīstināt ar savu produktu, cerot uz nākotnes sadarbībām. Šie pasākumi palīdz paplašināt paziņu loku, iepazīstināt ar savu produktu, un kādā brīdī sadarbība noteikti izveidosies, pat ja tas notiks pēc pasākuma. Savukārt iepriekšējos pop up pasākumos apskatītās tēmas vai nu deva jaunas zināšanas, vai atsvaidzināja jau esošās, un nekad nevar zināt, kad šīs zināšanas pēkšņi noderēs."
Pasākuma iepazīšanās un ideju ģenerēšanas daļas vadītāja, biznesa trenere Vita Brakovska: "Šajā vakarā uzņēmēji saprata, cik svarīgi ir apmeklēt šādus pasākumus, jo tie veicina sadarbību, ļauj apspriest aktuālus jautājumus un radīt jaunas idejas. Pasākuma mērķis ir sasniegts – mēs tīklojāmies, iepazināmies un radījām. Ir būtiski, ka iepazīstam cits citu un pēc tam veidojam sadarbības pēc interesēm. Šis vakars parādīja, cik daudzveidīgi ir uzņēmumi un cik unikāli ir katrs no tiem."
Pasākuma apmeklētāja Daiga Zaiceva (zīmols “Dreiling”) ir piedalījusies trīs pop up pasākumos, un atzina, ka visi ir devuši ļoti lielu pieredzi. Ir izveidojusies sadarbība, iegūti daudz vērtīgi kontakti un iepazīti jauni cilvēki. Kontakti ir pats galvenais, ko viņa vēlējās iegūt. Aprunājoties ar cilvēkiem, var saprast, ka neesi viens ar savām problēmām, un kopīgi var meklēt risinājumus.
2024.gadā projekta “(sa)DARBĪBA: uzņēmēju sadarbības ekosistēmas stiprināšana” ietvaros Pierīgas reģionā norisinājās seši pop up pasākumi, izzinot vai iepazīstinot ar uzņēmumiem, kuri darbojas saskaņā ar ilgtspējīgiem un inovatīviem darbības risinājumiem. Kopumā pasākumos piedalījušies vairāk nekā 200 dalībnieku no Rīgas reģiona novadiem, vēsta A.Smiltāne.
Saistītie objekti
- Jūrmala ar dalību projektā cer piesaistīt jaunus tūrisma tirgus
- Ādažu novadā rīkos jaunu pieteikšanos uz piekrastes zvejas rīku izmantošanu
- Salaspilī vērtē trīs izglītības piedāvājuma attīstības modeļus
- LOV ziemas sastāvā iekļauti 47 sportisti no desmit sporta veidiem
- Allažu pagastā novērsts paaugstinātās bīstamības ugunsgrēks