Menu

 

"Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pērn provizoriski pieaudzis par 11%

  • Autors:  LETA
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 21,5 miljoni eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2023.gadā, savukārt šogad apgrozījuma pieaugums plānots par vismaz 10%, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Vienlaikus kompānijas pārstāvji arī atzīmē, ka pagājušajā gadā tika pārsniegts paredzētais izaugsmes mērķis. 2024.gadā koncerna apgrozījums tika plānots vismaz 21,41 miljona eiro apmērā.

Tāpat "Madara Cosmetics" pārstāvji atzīmē, ka 2024.gada ceturtais ceturksnis bija līdz šim spēcīgākais kompānijas zīmolam.

"Madara Cosmetics" galvenais eksporta tirgus 2024.gadā bija Vācija, uzrādot apgrozījuma kāpumu ceturtajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2023.gadā, par 28%, kamēr gada laikā apgrozījuma pieaugums attiecīgajā tirgū bija par 15%. "Šī izaugsme ir grupas mērķtiecīgas paplašināšanās rezultāts gan B2B, gan B2C segmentos," norāda kompānijas pārstāvji.

Kompānijā arī min, ka, paplašinot klātbūtni Vācijā, "Madara Cosmetics" zīmolam nozīmīgs notikums bija iekļaušana "Muller" mazumtirdzniecības ķēdē, kas paver vēl plašākas izaugsmes iespējas Vācijas tirgū.

Pēc kompānijā vēstītā, 2024.gada trešajā ceturksnī ieviesta paplašināta "Retinol Alternative" produktu līnija. Tā guvusi labus rezultātus ceturtajā ceturksnī, piesaistot nozīmīgu uzmanību un uzrādot spēcīgus sākotnējos pārdošanas rezultātus. 2024.gadā "Retinol Alternative" produktu līnija sasniedza kopumā teju viena miljona eiro apgrozījumu.

Paziņojumā minēts, ka grupas vadība ir noteikusi minimālo 2025.gada apgrozījuma pieauguma mērķi 10% apmērā, kas nozīmē prognozējamo apgrozījumu 23,67 miljonu eiro apmērā.

Tāpat kompānijā informē, ka ir pārskatīts 2023.gada salīdzināmais apgrozījums līdz aptuveni 19,46 miljoniem eiro, ņemot vērā koncerna struktūru pēc aktīvu atsavināšanas.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.