Menu
 

Pētījums: 38% Latvijas iedzīvotāju saskārušies ar ierobežotu piekļuvi interneta saturam

Ar situāciju, kad internetā nav iespējams piekļūt noteiktam saturam, jo tas bija ierobežots, saskārusies vairāk nekā trešdaļa jeb 38% Latvijas iedzīvotāju, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītais pētījums "Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumi lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai".

Lasīt vairāk...

Pētījums: Latvijas iedzīvotāji savas interneta tehnoloģiju lietošanas prasmes vērtē piesardzīgi

Latvijas iedzīvotāji savas prasmes izmantot interneta tehnoloģijas, lai saņemtu mediju pakalpojumus, vērtē kopumā piesardzīgi, desmit punktu skalā parasti izvēloties kādu no vidējām vērtējuma atzīmēm, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītais pētījums "Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumi lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai".

Lasīt vairāk...

Pētījums: 42,3% iedzīvotāju pašreizējā situācija sabiedrībā drīzāk raisa nedrošības sajūtu

Gandrīz katram otrajam jeb 42,3% Latvijas iedzīvotāju pašreizēja situācija sabiedrībā drīzāk izraisa nedrošības sajūtu, liecina Valsts kancelejas pasūtītā aptauja par Latvijas sabiedrības noturību Krievijas kara Ukrainā kontekstā, ar kuru piektdien iepazīstināja Latvijas Transatlantiskā organizācijas (LATO) ģenerālsekretāre Sigita Struberga.

Lasīt vairāk...

Šāgada pirmajā ceturksnī iedzīvotājiem Latvijā izkrāpti vairāk nekā 3,9 miljoni eiro

Valsts policijas apkopotie dati liecina, ka 2025.gada pirmajā ceturksnī Latvijā reģistrēti 1260 krāpšanas gadījumi, kuros iedzīvotājiem radīti kopēji zaudējumi vairāk nekā 3,9 miljonu eiro apmērā. Lai arī salīdzinājumā ar pagājušo gadu zaudējumu kopējais apjoms ir samazinājies (2024. gadā – 5,59 miljoni eiro), krāpšanas gadījumu skaits ir pieaudzis par vairāk nekā 17%.

Lasīt vairāk...

Martā skatītākais TV kanāls bija TV3

Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,01%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar” dati. Otrajā vietā ierindojās ar skatīšanās laika daļu 10,96% bija  LTV1, kas popularitātes līderpozīcijas bija saglabājis kopš pagājušā gada maija.

Lasīt vairāk...
Pierakstīties šai RSS barotnei

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.