Menu

 

Aptauja. Kā skaidrojamas ķibeles dzelzceļa projektos? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - arhīvs un Liene Ozola Foto - arhīvs un Liene Ozola

Valsts kontrole nule nākusi klajā ar ārkārtīgi kritisku vērtējumu par "Rail Baltica" projektā pieejamo finansējumu. Arī pasažieri nav aizmirsuši tehniskās nepilnības jauno elektrovilcienu sāgā.

DIĀNA, pedagoģe
Tāpēc, ka auni par dārzniekiem ir valdībā. Paši nezina, ko dara. Viss nostāsies savās vietās un beigsies nekārtības un nesaimnieciskums tad, kad beigsies princips darbā pieņemt radus un draugus. Kad amatos tiks ielikti cilvēki atbilstoši viņu profesionālajām prasmēm un iemaņām.

MARĪTE, apkopēja
Mums nav īsta saimnieka, kam rūpētu sava nozare un kas justos atbildīgs par to. Ja pašreizējais ministrs būtu nopietns saimnieks, tā nebūtu. Amatos ieliek visus pēc kārtas, tāpēc nav ko brīnīties! Lai būtu kārtība, vajadzētu īstu saimnieku par vadītāju, kas arī izprot satiksmes jomu.

SAMANTA, bērna kopšanas atvaļinājumā
Es pati ikdienā pārvietojos ar automašīnu, tāpēc vilcienu jautājums man nav īpaši aktuāls, bet, cik esmu braukusi, galapunktā esmu nonākusi laikus, vilciens nekad nav apstājies. Taču, runājot par visām dzelzceļa nedienām, ir jāpavēro, vai kādam no valdības vīriem neparādās jauns bentlijs vai villa Spānijā. (Smejas.)

SINDIJA, bārmene
Tāpēc, ka valdībā ir bardaks. Viņi ir tie, kas gatavo cenas un tehniskās prasības iepirkumiem, bet acīmredzot nemāk to profesionāli izdarīt. Smieklīgi ir arī tas, ka tagad viņi vecos vilcienus krāso jaunajās krasās. Vakar bijām Rīgā un redzējām, ka vecie vagoni vienkārši tiek pārkrāsoti. Protams, nopirkt krāsu ir lētāk nekā jaunus vilcienus.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.