Aptauja Purvciemā: Kuru no priekšvēlēšanu reklāmām esat īpaši ievērojis? Apriņķis.lv
- Autors: Liene Ozola

Divas nedēļas pirms Saeimas vēlēšanām partijas priekšvēlēšanu aģitācijai ir iztērējušas 1 949 477 eiro, bet tēriņu ziņā par līderi ir kļuvusi Zaļo un Zemnieku savienība (ZZS), kas pāris nedēļu pirms vēlēšanām apsteigusi partiju "Saskaņa".
ZZS deklarējusi 486 499 eiro lielas aģitācijas pasākumu līgumsaistības, partija "Saskaņa" – 484 701 eiro, "Jaunā Vienotība" – 319 819 eiro, bet partija "Attīstībai/Par!" – 88 438 eiro saistības. Gan ZZS, gan "Saskaņas" iztērētā summa jau pārsniedz 90% no kopumā atļautajiem priekšvēlēšanu izdevumiem.
Ludmila, strādājoša pensionāre |
|
Vilnis, pensionārs |
|
Evelīna, reklāmas speciāliste |
|
Jānis, steidzas uz darbu |
|
Igors, programmētājs |