Lai gan Izglītības un zinātnes ministrija pagājušajā nedēļā paziņoja, ka vēl 2,6 miljoni eiro tiks novirzīti trūkstošo mācību līdzekļu iegādei, pārdalot Eiropas Savienības struktūrfondu finansējumu, pilnībā problēmu ar to neatrisināt. Šobrīd no mūsdienīgiem mācību līdzekļiem Latvijā mācās vien retais. Arī iekļaujošā izglītība, kas ir viens no projekta “Skola2030” stūrakmeņiem, nozīmē, ka pedagogiem jāvelta vairāk laika uzdevumu pielāgošanai un līmeņošanai. Izglītības sistēma piedzīvo būtiskas pārmaiņas, tomēr finansējums un no tā izrietošā mācību līdzekļu pieejamība netiek līdzi reformu tempiem, lai gan tieši mūsdienīgi mācību līdzekļi palīdzētu pedagogiem vienlaikus veiksmīgi strādāt gan ar bērniem, kuriem ir mācīšanas grūtības, gan ar talantīgiem bērniem, kuri uzdoto apgūst ātri un vēlas gūt dziļākas zināšanas.