Menu

 

Latvijas skolās sāk datu tīklu uzlabošanas darbus

Ar Atveseļošanas fonda atbalstu Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) decembrī uzsāk iekštīkla funkcionēšanas uzlabojumus Latvijas izglītības iestādēs. Balstoties uz iepriekš konstatētajām vajadzībām, līdz 2026. gada jūlijam tiks veikti informācijas un komunikāciju tehnoloģiju, interneta un iekštīkla funkcionēšanas uzlabojumi vismaz 50 izglītības iestādēs, kurās tas nepieciešams visvairāk, informēja ministrijā.

Lasīt vairāk...

Skolotāji izgaismo sarežģījumus izglītības jomā

Latvijas skolās šobrīd netrūkst problēmu un izaicinājumu, kas saistīti gan ar daudziem ikdienišķiem jautājumiem, gan ar pastāvīgām vadlīniju maiņām izglītības sistēmā, gan arī ar jauno tehnoloģiju ienākšanu un to izmantošanu. Tāpat vērojama sava veida skolu noslāņošanās, kas rada nevienlīdzīgus apstākļus gan skolotāju piesaistei, gan nereti arī atalgojuma ziņā. Ja Rīgā vairumā skolu nav problēmu atrast visus vajadzīgos skolotājus, tad novados daudzviet jūtams mācībspēku trūkums. Taču tieši pedagogi, strādājot ar lielu pašatdevi, uztur skolu vidi dzīvīgu un atbalstošu.

Lasīt vairāk...

Murjāņu Sporta ģimnāzijai pārdala 123 696 eiro mācību un treniņu nodrošināšanai

Valdība otrdien atbalstīja Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) priekšlikumu pārdalīt 123 696 eiro Murjāņu Sporta ģimnāzijai no augstākās izglītības programmu nodrošināšanai paredzētajiem līdzekļiem. Finansējums tiks novirzīts atlīdzībām, precēm un pakalpojumiem, lai nodrošinātu mācību un treniņu procesu līdz šī gada beigām.

Lasīt vairāk...

Noskaidroti uzvarētāji Jūrmalas skolēnu līdzdalības budžetēšanas projektu konkursā

Šī gada oktobrī septiņās Jūrmalas pašvaldības skolās skolēni rakstīja projektu pieteikumus skolēnu līdzdalības budžetēšanas projektu konkursam. Novembra sākumā katrā skolā norisinājās pasākums, kurā iesniegtās idejas tika prezentētas un par tām balsots, informē Jūrmalas valstspilsētas administrācijā.

Lasīt vairāk...
Pierakstīties šai RSS barotnei

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.