Menu
 

Par 30% audzis pieprasījums pēc "Staburadzes" mazajiem konditorejas izstrādājumiem

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

“Orkla Latvija” 2019. gada pārdošanas dati liecina, ka par 30% salīdzinājumā ar 2018. gadu ir pieaudzis pieprasījums pēc “Staburadzes” mazajiem konditorejas izstrādājumiem. Lielākoties noieta izaugsmi veicināja “Cielaviņas” deserts (+105%), “Braunijs” (+98%) un tradicionālais latviešu gardums – biezpienmaize (+26%), kā arī segmenta sortimenta pilnveide ar klasiskajiem produktiem ērtākā, mazākā formātā., informēja uzņēmumā.

“Mūsu sortimenta attīstības procesa centrā vienmēr ir produkcijas cienītājs – viņa vajadzības un vēlmes. “Staburadze” ir zīmols, kuru iecienījuši cilvēki paaudžu paaudzēs, tādēļ mēs apvienojam meistarību ar moderno dzīves ritmu, radot atbilstošus produktus,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

“Jau vairāk nekā trīs gadus mēs konsekventi attīstām mazo konditorejas izstrādājumu segmentu – sākotnēji to papildinājām ar sešu mazo kūciņu formāta iepakojumiem, tad sekoja leģendārās tortes “Cielaviņa” deserts, bet pērn tirgū sākām piedāvāt divpaku mazās kūciņas. Jaunā formāta iepakojums ir lieliski piemērots ikdienas steigā, sevis palutināšanai vai kā neliels uzmanības apliecinājums. Visas mazās kūciņas gluži tāpat kā lielās tortes ir roku darbs un kārtējais mūsu meistaru prasmju apliecinājums.”

“Staburadzes” sortimentu veido vairāk nekā 80 dažādi produkti – tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. 2020. gada janvārī “Staburadze” papildinājusi mazo konditorejas izstrādājumu sortimentu ar divpaku formāta “Skudru pūžņu” kūciņām. Daļa “Staburadzes” produkcijas pieejama ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs. Populārākais zīmola produkts ir torte “Cielaviņa”. 2020. gadā Latvijā vadošais konditorejas zīmols “Staburadze” atzīmē 110 gadu jubileju.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.