Menu
 

Aptauja: teju divas trešdaļas alus baudītāju biežāk izvēlas pašmāju zīmolus

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - pixabay.com Foto - pixabay.com

Alus baudīšanas jomā esam izteikti patrioti. Krietni vairāk nekā puse (63%) aptaujāto atzīst, ka dod priekšroku pašmāju alus zīmoliem un tikai 5% izvēlas ārvalstīs darītu alu. 31% respondentu atzinis, ka izcelsmes valsts nav būtiska, liecina “Mežpils alus” un pētījumu centra “Norstat” veiktā aptauja.

Dati liecina, ka respondenti vīrieši dod priekšroku pašmāju alum nedaudz biežāk (64%), nekā sievietes (62%), bet sievietes biežāk norādījušas, ka izcelsmes valstij nav nozīmes (35% sievietes un 29% vīrieši). Pēc alus patēriņa uz vienu iedzīvotāju Latvija ierindojas 12.vietā. Pirmo trijnieku veido Čehija, Austrija un Lietuva, bet otri mūsu kaimiņi igauņi ir sestajā vietā.

Lai gan Latvijā pieprasītākais ir lager tipa alus un daļa alus cienītāju ir ilgstoši uzticīgi savai izvēlei, aizvien vairāk ir tādu, kuri vēlas baudīt jaunas garšas un eksperimentēt. Liela daļa alus baudītāju ir sasnieguši tādu līmeni, kurā viņiem nav pieņemams zemas kvalitātes miestiņš. Cilvēki kļūst aizvien prasīgāki un ražotājs vairs nevar atļauties ienākt tirgū ar mazāk kvalitatīvu produktu.

“Patiess prieks, ka vairums alus baudītāju Latvijā dod priekšroku tieši vietējiem zīmoliem. Alus ir daļa no mūsu latviskā koda – mums ir gan rūpīgi koptas alus darīšanas tradīcijas, kas nodotas no paaudzes paaudzē, gan mūsdienīgas tehnoloģijas, kas palīdz darīt alu ilgtspējīgu,” stāsta “Mežpils alus” vēstnesis Edgars Magons.

Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.