Menu
 

Pērn "Orkla Latvija" uzņēmumu apgrozījums audzis par 3,5 miljoniem eiro, peļņa – 6,6 miljoni eiro

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

“Orkla Latvija” uzņēmumu “Orkla Foods Latvija” un “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” kopējais apgrozījums 2018. gadā pieauga par 3,5 miljoniem eiro, veidojot 116,1 miljonu eiro. Kopējā abu uzņēmumu peļņa pērn bijusi 6,6 miljoni eiro, bet nodokļos “Orkla Latvija” samaksājusi vairāk nekā 14,9 miljonus eiro, pavēstīja uzņēmumā.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 82,2 miljonus eiro, kas ir par 1,1 miljonu eiro vairāk nekā 2017. gadā. Savukārt “Orkla Foods Latvija” apgrozījums sasniedza 33,9 miljonus eiro, kas ir par 2,4 miljoniem vairāk nekā pērn.

Pagājušajā gadā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” kopumā investēja vairāk nekā trīs miljonus eiro ražošanas procesu pilnveidē, jaunu iekārtu iegādē, produktu attīstībā, kā arī ilgtspējas stratēģijas īstenošanā. Papildus šīm investīcijām “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” turpināja vienu no ievērojamākajiem nākamo gadu ieguldījumiem – jaunās “Laimas” ražotnes celtniecības projektu Ādažos.

2018.gadā “Orkla Foods Latvija” turpināja investēt ražošanas attīstībā un produktu kvalitātes uzlabošanā. “Orkla Foods Latvija” ražotnē Babītes novada Spilvē 2018. gadā tika pabeigta paletaizera un etiķešu kontroles iekārtu uzstādīšana, ievērojami palielinot ražošanas automatizāciju. Rūpējoties par produkcijas kvalitāti, veiktas investīcijas jaunas mikrobioloģijas laboratorijas izveidē. Kopējais investīciju apjoms SIA “Orkla Foods Latvija” 2018. gadā sasniedza 460 tūkstošus eiro.

Pagājušajā gadā uzņēmums sāka īstenot izstrādāto ilgtspējas stratēģiju, izvirzot uzdevumus turpmākajiem trīs gadiem, norāda “Orkla Latvija”. To izpilde ir pakāpeniska, jo ir nepieciešams mērķtiecīgs darbs ilgtermiņā, kas prasa arī investīcijas, bet jau šobrīd praktiski visos izvirzītajos virzienos uzņēmumam ir izdevies sasniegt progresu.

Piemēram, pērn uzņēmums “Ādažu Čipsu” ražotnē pilnībā atteicies no palmu eļļas izmantošanas kartupeļu čipsu ražošanā, aizstājot to ar saulespuķu eļļu. Investēts arī vides aizsardzības jomā, uzstādot jaunas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas “Ādažu Čipsu” ražotnē un, siltinot “Staburadzes” ražotni, tādējādi samazinot CO2 izmešus. Tāpat pērn attīstīts alternatīvo uzkodu klāsts un strādāts pie produktu receptūru izstrādes, lai samazinātu sāls un cukura daudzumu zīmola “Spilva” un citos zīmolu produktos.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.