Menu
 

"Orkla Latvija" šogad sagaida izaugsmi tās pārstāvētajās kategorijās

  • Autors:  LETA
Foto - LETA Foto - LETA

Konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieka "Orkla Foods Latvija" apvienotā kompānija "Orkla Latvija" tās pārstāvētajās kategorijās šogad sagaida izaugsmi, taču mērenāku nekā līdz šim, aģentūrai LETA teica "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Pēc viņa sacītā, kopumā 2019.gads ir apliecinājis nozares spēju pārliecinoši virzīties ilgtspējības virzienā, uzrādot izaugsmi arī "Orkla Latvija" pārstāvētajos segmentos. Patērētāji turpināja novērtēt un pieprasīt kvalitāti, ērtu, situācijai piemērotu iepakojumu, un veselīgākus produktus, kas var arī maksāt vairāk. "Neskatoties uz to, ka ekonomikas attīstības temps samazināsies, tajā skaitā arī mazumtirdzniecības pārdošanas apjomi, mūsu pārstāvētajās kategorijās sagaidām izaugsmi, bet mērenāku nekā līdz šim," sacīja Didrihsons.

Komentējot "Orkla Latvija", nākotnes plānus, uzņēmuma valdes priekšsēdētājs pauda, ka 2020.gadā "Orkla Latvija" turpinās stiprināt pozīcijas tirgū, investējot ražošanas pilnveidē, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, jaunos, kā arī inovatīvos produktos. 

Papildus tam turpināšoties aktīvs darbs pie "Laimas" jaunās ražotnes celtniecības, kurai pērn oktobrī nosvinēti spāru svētki. Šajā gadā zīmols "Laima" atzīmēs 150 gadu jubileju, kas sakrīt ar jaunās ražotnes atklāšanu - darbu jaunajā saldumu ražotnē plānots sākt šā gada gada otrajā pusē, atzīmēja Didrihsons.

Jau ziņots, ka "Orkla" Ādažos blakus jaunajai "Laimas" ražotnei būvēs arī jaunu cepumu un vafeļu ražotni. Plānots, ka jaunā ražotne darbu sāks 2022.gada nogalē.

Tāpat vēstīts, ka "Orkla Latvija" kopējais apgrozījums pērn bija 116,092 miljoni eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.