Menu
 

Nodarbinātības valsts aģentūra no 10.jūnija atsāk klientu apkalpošanu klātienē

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) no 10.jūnija atsāk klientu apkalpošanu klātienē, kas marta vidū tika pārtraukta saistībā ar valstī izsludināto ārkārtas situāciju Covid-19 izplatības ierobežošanai. Klientu apkalpošana klātienē NVA notiks tikai pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus.

Kā informē aģentūras pārstāvji, klientiem, kuriem ārkārtas situācijas dēļ uz vēlāku laiku tika pārcelti klātienes NVA apmeklējumi, savā NVA filiālē jāierodas atbilstoši klātienes apmeklējumu datumu pārcelšanas grafikam. Informāciju par precīzu apmeklējuma laiku klients var arī uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā "Profils" vai zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80200206.

NVA filiālē klientam jāierodas precīzi iepriekšējā pierakstā norādītajā laikā un klientu apkalpošanas telpā jāieiet tikai pēc uzaicinājuma. Savukārt tiem klientiem, kuri būs saņēmuši no NVA ziņu par attālināto apkalpošanu, NVA filiālē klātienē nebūs jāierodas, norāda aģentūrā.

Klienti, apmeklējot NVA, tiek lūgti ievērot divu metru distanci, izmantot savu mutes un deguna aizsegu, kā arī paņemt līdzi savu personisko pildspalvu. Aicina atturēties no NVA apmeklējuma cilvēkus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm.

Iesniegumi bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai joprojām tiks pieņemti tikai attālināti NVA CV un vakanču portālā. Ja klientam nav iespējas elektroniski pieteikties bezdarbnieka statusam, to var izdarīt, iesniegumu izdrukājot, aizpildot un ieliekot filiāles pastkastītē, skaidro aģentūrā.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.