Menu
 

"Barbora.lv" apgrozījums pērn pieaudzis par 132%, sasniedzot 17,9 miljonus eiro

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Pārtikas un sadzīves preču interneta veikals “Barbora.lv” pērn sasniedza apgrozījumu 17,9 miljonu eiro apmērā, kas ir par 132% vairāk nekā 2019. gadā. “Barbora.lv” pērn atklāja ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā, izvērsa savu darbību visā Latvijā, atverot 33 produktu saņemšanas punktus visā valsts teritorijā, kā arī investēja vairāk nekā 360 000 eiro jauna autoparka izveidē, informēja uzņēmumā.

Papildus “pick-up” punktu atvēršanai, “Barbora.lv” pērn atklāja arī ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā, tādējādi nodrošinot vēl ātrāku un efektīvāku klientu apkalpošanu galvaspilsētā un tās apkārtnē. Līdz ar straujo biznesa attīstību, “Barbora.lv” pagājušajā gadā ievērojami palielinājusi arī darbinieku skaitu – 2020. gada beigās darbinieku skaits bija par 245% lielāks nekā gadu iepriekš.

“Viens no 2020. gada mērķiem bija attīstīt “Barbora.lv” darbību reģionos, kas Covid-19 radītās krīzes apstākļos ātri vien kļuva par mūsu prioritāti. Sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu “Maxima” pagājušā gada pavasarī mēs mēneša laikā atvērām 33 produktu saņemšanas punktus visā Latvijā, lai mūsu pakalpojumi būtu pieejami pēc iespējas lielākam skaitam iedzīvotāju,” saka interneta veikala vadītāja Sanita Bērziņa.

Pērn uzņēmums pieredzējis līdz šim straujāko “Barbora.lv” un kopumā pārtikas e-komercijas attīstību Latvijā. “Barbora.lv” klientu skaits aizvadītā gada decembrī bija četras reizes lielāks, savukārt veikto pasūtījumu skaits pieauga trīskārši, salīdzinot ar šo pašu periodu 2019. gadā. “Pandēmijas iespaidā ļoti daudzi iedzīvotāji ir mainījuši savus iepirkšanās paradumus, novērtējot iepirkšanās internetā ieguvumus – kā ietaupīts laiks un droša iepirkšanās. Esam gandarīti, ka mums ir izveidojies stabils klientu loks, kas turpina augt,” saka S. Bērziņa.

Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.