Kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu slavenā Parīzes tirdzniecības centrā
- Autors: LETA
Foto - publicitātes
Latvijas kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu Parīzes tirdzniecības centrā "Galeries Lafayette Haussmann", aģentūru LETA informēja AS "Madara Cosmetics" pārstāve Ramona Sporāne.
Tirdzniecības centrs šogad atklājis jaunu holistiskās skaistumkopšanas un labbūtības stāvu "La Wellness Galerie", kurā pārstāvēts arī zīmols "Madara". Zīmola "Madara" "pop-up" galerija tirdzniecības centrā būs līdz 25.septembrim.
Minētais tirdzniecības centrs ir viens no slavenākajiem pilsētā, kas ik gadu uzņem vairāk nekā 37 miljonus apmeklētāju no Francijas un ārvalstīm. Kā liecina internetā pieejamā informācija, "Galeries Lafayette" ir franču universālveikalu tīkls, kas ir lielākais Eiropā. Tā vadošais veikals atrodas Parīzē. 2019.gadā "Galeries Lafayette" guva piecus miljardus eiro ieņēmumus.
Saistītie objekti
- Babītes futbolisti pakāpjas uz otro līgu, olainieši riskē zaudēt vietu pirmajā
- MSĢ komandas Sējā zaudē Mārupes volejbolistēm un Līgatnes volejbolistiem
- 6.XI Nacionālās volejbola līgas spēle Tīrainē
- Basketbolā uzvara salaspiliešiem, zaudējumi siguldiešiem, mārupiešiem un salaspiliešiem
- Svinīgā sarīkojumā 14. novembrī pasniegs Mārupes novada pašvaldības apbalvojumus

