Kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu slavenā Parīzes tirdzniecības centrā
- Autors: LETA

Latvijas kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu Parīzes tirdzniecības centrā "Galeries Lafayette Haussmann", aģentūru LETA informēja AS "Madara Cosmetics" pārstāve Ramona Sporāne.
Tirdzniecības centrs šogad atklājis jaunu holistiskās skaistumkopšanas un labbūtības stāvu "La Wellness Galerie", kurā pārstāvēts arī zīmols "Madara". Zīmola "Madara" "pop-up" galerija tirdzniecības centrā būs līdz 25.septembrim.
Minētais tirdzniecības centrs ir viens no slavenākajiem pilsētā, kas ik gadu uzņem vairāk nekā 37 miljonus apmeklētāju no Francijas un ārvalstīm. Kā liecina internetā pieejamā informācija, "Galeries Lafayette" ir franču universālveikalu tīkls, kas ir lielākais Eiropā. Tā vadošais veikals atrodas Parīzē. 2019.gadā "Galeries Lafayette" guva piecus miljardus eiro ieņēmumus.
Saistītie objekti
- Pierīgas pūtēju orķestri gūst augstu novērtējumu Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku konkursā
- 12.-13.VII Latvijas kausa izcīņas un Sieviešu līgas spēles futbolā Siguldā, Ķekavā, Upesciemā un Jaunmārupē
- 9.VII Mārupes kausa izcīņas mini motokrosā otrais posms Jaunmārupē
- Augustā Mārupē jau desmito gadu notiks brīvdabas mūzikas, teātra un kino vakari
- Rīgas lidostas 2023.gada peļņu 1,29 miljonu eiro apmērā novirzīs pretdronu aizsardzības sistēmai