Menu
 

Balsojumā noteiks, kurām "Ādažu čipsu" garšām jāatgriežas sortimentā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - www.facebook.com/adazucipsi Foto - www.facebook.com/adazucipsi

Pārtikas produktu uzņēmums “Orkla Latvija” aicina zīmola “Ādažu čipsi” balsojumā noteikt, kurām trim agrāk iecienītām čipsu garšām jāatgriežas sortimentā.

“Atzīmējot trīsdesmit gadus, kopš “Ādažu čipsi” uzsākuši ceļu pie pircējiem un kļūstot par iemīļotu zīmolu Latvijas patērētāju vidū, vēlamies iekļaut sortimentā vairākas no gadu garumā iecienītajām garšām, dodot iespēju tieši pircējiem noteikt – kurai garšai jāatgriežas. Izvēlētās garšas sortimentā atgriezīsies rudenī. [..] ikviens aicināts izdarīt savu izvēli un līdz 19.martam zīmola vietnē cipsi.lv balsot par kādu no agrāk iemīļotajām garšām, kuru vēlas atkal redzēt atgriežamies sortimentā,” aicina “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Balsojumā iespējams izvēlēties no sešpadsmit agrāk iemīļotām čipsu un trim reiz populārām kraukšķu garšām, starp kurām tādas reiz iecienītas garšas kā “Laims un pipari”, “Vasaras dārzeņi un siers”, “Sierīgā Meksika”, “Bekona”, “Mājas lauku kūpinājums, krējums un lociņi”, “Latvijas vasara”, “Marinēts gurķis” un vēl citas. Šobrīd notikušas balsojuma pirmās divas kārtas un finālā iekļuvušas tādas garšas kā “Bekona”, “SanDiego pikantais tomāts”, “Mājas čipsi ar lauku kūpinājumu garšu”, “Kartupeļu ripuļi” un daudziem iemīļotie “EGO čipsi”. Nobalsot par savu mīļāko čipsu garšu, kam šī gada rudenī ierobežotā daudzumā jāatgriežas sortimentā, iespējams vietnē cipsi.lv, informē uzņēmumā.

Kā ziņots, “Orkla Latvija” kopējais apgrozījums 2021.gadā bija 112,8 miljoni eiro. “Orkla Latvija” pārstāv tādus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Spilva”, “Gutta”, “Latplanta”, “Naturli” un citus.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.