Menu
 

Gandrīz 90% klientu snieguši pozitīvu vērtējumu sadarbībai ar CFLA

  • Autors:  LETA
Foto - LETA Foto - LETA

Novērtējot sadarbības pieredzi ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (CFLA) 2019.gadā, gandrīz 90% respondentu snieguši pozitīvas atsauksmes, liecina CFLA klientu ikgadējās aptaujas rezultāti.

Šo vērtējumu un klientu viedokli papildina arī ikgadējā e-indeksa rezultāti - CFLA kļuvusi par līderi klientu atbalsta nodrošināšanā, ieņemot 1.vietu 91 iestādes konkurencē. 

Lūgti norādīt, cik lielā mērā klienti ir apmierināti ar CFLA pakalpojumiem kopumā, tos pozitīvi novērtējuši 89,5% klientu, turklāt salīdzinājumā ar pērno gadu ir pieaudzis arī visaugstāko vērtējumu īpatsvars. Analizējot pētījuma rezultātus, secināts, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, gandrīz visos rādītājos vērojama izaugsme. 

Izteikti pozitīvu vērtējumu (vairāk par astoņiem punktiem no 10) saņēmuši arī citi aspekti CFLA darbībā, tostarp darbinieku attieksme, saziņa, Eiropas Savienības fondu e-vides attīstība un pastāvīgi ieviestie uzlabojumi, termiņu ievērošana un ātra maksājumu veikšana, ieinteresētība problēmu risināšanā un darbinieku kompetence.

CFLA klientu aptauju veica pētījumu centrs "SKDS", un aptaujā tika aplūkoti un analizēti iestādes darbības dažādi aspekti - darbinieku attieksme, procedūras, pakalpojumi. Aptaujā piedalījās un vērtējumu sniedza gandrīz 1300 CFLA klientu. 

E-indekss novērtējumā CFLA šogad ierindota sestajā pozīcijā 185 valsts un pašvaldības iestāžu konkurencē. Šis pētījums parāda, cik aktīvi un atbilstoši iestādes un pašvaldības pielieto mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas un darbības prakses, lai pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti un pieejamību iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kā arī organizāciju darbības efektivitāti un draudzīgumu videi.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.