Menu
 

LTV1 – konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Valsts kanceleja Foto - Valsts kanceleja

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar” dati.

Skatītāko kanālu pirmajā sešniekā vēl ierindojas LNT (6,7%), “NTV Mir Baltic” (6,6%) un “RTR Planeta Baltija” (3,6%).

Konsolidētās TV 2019.gada skatītāko programmu topa pirmajā vietā ir pasaules hokeja čempionāta spēle Latvija – Šveice kanālā LTV7, kuru vēroja 12,8% jeb 240,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās filma “Jaungada taksometrs” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,7% jeb 237,7 tūkstoši skatītāju, bet trešajā vietā ierindojās pasaules hokeja čempionāta spēle Latvija – Čehija kanālā LTV7, kuru vēroja 12,5% jeb 233,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

“Kantar” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2019.gadā vidēji dienā TV skatījās 67,4% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 4 gadiem, par 0,6 procentpunktiem vairāk nekā 2018. gadā. Viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2019.gadā pavadīja vidēji 4 stundas un 23 minūtes dienā.

Pētījumu kompānija “Kantar” Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.