Menu
 

Pētījums: Divas trešdaļas iedzīvotāju gatavi atteikties no precēm, ja nepiekrīt zīmola nostājai pret karu Ukrainā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

61% respondentu Latvijā ir gatavi atteikties no Latvijā pieejamas preces vai pakalpojuma, ja nepiekrīt ražotāja vai pārdevēja pozīcijai attiecībā uz karu Ukrainā. Par to liecina aptauja, kuru pēc komunikācijas aģentūras "A. W. Olsen & Partners" pasūtījuma 2022.gada aprīļa sākumā veica uzņēmums "Norstat", informē "A. W. Olsen & Partners" partnere Olga Kazaka.

Turklāt vairāk nekā puse (53%) respondentu Latvijā norādīja: lai sāktu vai turpinātu preces vai pakalpojuma iegādi, viņiem ir svarīgi zināt, kāda ir attiecīgās organizācijas nostāja pret karu Ukrainā.

"Vēl pirms dažiem gadiem dominēja noteikums "tikai bizness", tāpēc organizācijām bija pareizāk ievērot neitralitāti sociālajos jautājumos, jo citādi tās varēja zaudēt daļu klientu. Savukārt tagad auditorijai ir svarīgas organizāciju vērtības. Tieši tās ir kļuvušas par svarīgu zīmolu izvēles kritēriju gan klientiem, gan darbiniekiem. Vērtības ir kļuvušas par būtisku elementu uzticēšanās formulā. No organizācijām tiek gaidīta aktīva iesaiste vietējai sabiedrībai aktuālu sociālo problēmu risināšanā," norāda O.Kazaka un piebilst, ka 23% respondentu Latvijā arī atzīmējuši, ka jau saskārušies ar zīmoliem, kam ir atšķirīga nostāja, un atteikušies no attiecīgās preces vai pakalpojuma.

Aptaujā tika aptaujāti 1008 respondenti vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.