Menu
 

5 SEO trendi, kas jāzina visiem speciālistiem

  • Autors:  Apmaksāta publikācija
5 SEO trendi, kas jāzina visiem speciālistiem

SEO optimizācija ir nozīmīga digitālā mārketinga sastāvdaļa, kas uzņēmumam sniedz būtiskus ieguvumus, tai skaitā, palīdz mājaslapai nokļūt augstākās meklētājprogrammu pozīcijās. Un kā jau teju viss digitālajā mārketingā, arī SEO optimizācija mainās un attīstās. Protams, tās pamatprincipi paliek nemainīgi, taču arvien parādās jaunas tendences, kam būtiski sekot līdzi, lai meklētājprogrammu optimizācija sniegtu labākos iespējamos rezultātus. Lūk, 5 SEO trendi, kas būtu jāzina visiem speciālistiem.

SEO optimizācija balss meklējumiem

Mūsdienās cilvēkiem ļoti svarīgas ir ērtības un ātrs rezultāts, tādēļ, lai ietaupītu laiku, tie izmanto priekšrocības, ko sniedz balss meklējumi. Proti, tā vietā, lai rakstiski meklētājprogrammā ievadītu sev interesējošo jautājumi, lietotāji izvēlas to ierunāt. Turklāt, šādu lietotāju skaits ik dienu pieaug, tādēļ ir vērts pievērst uzmanību arī balss meklējumu SEO optimizācijai. Tas sniegs iespēju parūpēties par vēl augstāku mājaslapas pozīciju meklētājprogrammu rezultātos, kā arī nodrošinās lietotājam draudzīgu pieredzi. Veicot balss meklējumu SEO optimizāciju ir būtiski ņemt vērā, ka parasti meklējot ar balss palīdzību, lietotāji uzdod jautājumu un izmanto garas frāzes, līdz ar to saturu nepieciešams pielāgot arī šādiem atslēgvārdiem.

Mobilais SEO

Mūsdienās arvien vairāk cilvēku internetu izmanto tieši no mobilajām ierīcēm, tādēļ ir svarīgi sekot līdzi pārmaiņām un izmantot priekšrocības, ko sniedz mājaslapu optimizācija mazajiem ekrāniem. Svarīgi mobilajām ierīcēm pielāgot ne tikai mājaslapas dizainu, bet arī saturu. Jāpārliecinās par to, ka teksti nav pārāk gari, mājaslapas video saturs ir viegli saskatāms un vietne ir lietotājam draudzīga. Jo īpaši būtiski tas ir tādēļ, ka Google meklētājprogramma ir ieviesusi “mobile–first” indeksēšanas metodi, proti, vispirms indeksē un pārlūko mājaslapas mobilo versiju.

Unikāls, vērtīgs un kvalitatīvs saturs

Unikāls, vērtīgs un kvalitatīvs saturs ir nemainīgi svarīga SEO optimizācijas sastāvdaļa. Vērts ņemt vērā, ka lietotāji arvien vairāk novērtē augstas kvalitātes saturu, kas atbild uz tiem svarīgiem jautājumiem un piedāvā dažādus risinājumus. Šāds saturs ir nozīmīgs ne tikai tādēļ, lai Google meklēšanas algoritms mājaslapu novērtētu augstāk, bet arī tāpēc, ka tas sniedz iespēju veicināt klientu lojalitāti un uzticību, bez kuras pat SEO optimizācijai būtu grūti sniegt vēlamos rezultātus.

Video satura izmantošana

Arvien vairāk attīstās tiešsaistes video platformas, piemēram, YouTube un TikTok. Uzņēmumi labprāt izmanto ieguvumus, ko sniedz šīs video platformas, tādēļ ir būtiski pievērst uzmanību arī video satura SEO optimizācijai. Tas palielina iespēju nokļūt Google meklētāja rezultātu augšgalā, kur tas ievieto video fragmentus, kas atbild uz lietotāja jautājumu vai atbilst tā meklētajam atslēgvārdam. Lietotāji arvien biežāk priekšroku dod tieši video saturam, tādēļ tas ir lielisks veids, kā vairot zīmola atpazīstamību.

Mākslīgais intelekts SEO optimizācijā

Mākslīgais intelekts mūsu ikdienās parādās arvien vairāk un biežāk. Pienācis laiks, kad tas ienācis arī SEO pasaulē. Mākslīgā intelekta tērzēšanas roboti sniedz iespēju pāris sekunžu laikā iegūt SEO optimizētu saturu. Protams, šobrīd vēl tas prasa ļoti lielu uzmanību, jo mākslīgā intelekta ģenerēto saturu nepieciešams pārskatīt un koriģēt, lai tas atbilstu SEO nosacījumiem, tas taču ir lielisks veids, kā ietaupīt laiku un gūt jaunas satura idejas.

Ja arī jūs vēlaties izmantot priekšrocības, ko uzņēmumam sniedz SEO pakalpojumi, lielisks sadarbības partneris būs digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv. Vērts uzsvērt, ka aģentūra un tās speciālisti vienmēr strādā klientu labā un tiecas uz kopīgo mārketinga mērķu sasniegšanu.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.