Menu
 

Carnikavas pamatskolas direktora amatā apstiprināts Raivis Pauls

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Carnikavas novada pašvaldība Foto - Carnikavas novada pašvaldība

Trešdien Carnikavas novada domes ārkārtas sēdē tika skatīts jautājums par Carnikavas pamatskolas direktora iecelšanu amatā, un deputāti, kas piedalījās sēdē, vienbalsīgi nolēma, ka turpmāk direktora amatā strādās Raivis Pauls, informēja pašvaldībā.

Direktora amata pretendentu atlasei pašvaldība rīkoja atklātu konkursu, kam pieteicās astoņi pretendenti. Konkurss notika vairākās kārtās, un no trīs labākajiem pretendentiem augstāko punktu skaitu konkursa komisija piešķīra Raivim Paulam.

Raivis absolvējis Ventspils 4. vidusskolu un ar izcilību absolvējis Rīgas Tehnisko universitāti, iegūstot maģistra grādu siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmās. Studiju laikos un pēc studijām strādājis iegūtajā profesijā. Iepriekšējā darba pieredze izglītības jomā Raivim sākusies 2011. gadā, kad viņš pieteicās izglītības programmā “Iespējamā misija” un sāka darbu Ādažu vidusskolā par fizikas un dabaszinību skolotāju, aktīvi vadīja skolēnu parlamentu un pēdējos gadus bija direktora vietnieku izglītības jomā.

 Kopš 2013. gada viņš ieguvis zināšanas izglītības jomā Rēzeknes Augstskolā iegūta kvalifikācija Pedagoģijas, psiholoģijas un mācību priekšmeta didaktikā; Valsts izglītības satura centra Pedagoga profesionālās kompetences pilnveides programmā iegūta kvalifikācija “Kompetenču pieeja mācību saturā: jaunā mācību satura un pieejas mācībām ieviešana skolā aprobācijā iesaistītajiem pedagogiem”; Latvijas Fizikas skolotāju asociācijā Pedagoga profesionālās kompetences pilnveides programmā “Demonstrējumi un eksperimentālie uzdevumi fizikas stundās”.

Carnikavas pamatskolā Raivis Pauls pasniegs arī fizikas stundas 8.- 9. klasei.

“Plānotais darba virsmērķis ir izveidot Carnikavas pamatskolu par skolu, kurā skolēni labprāt turpina mācīties visu pamatskolas posmu un, kas Latvijas izglītības sistēmā asociējas ar augstas kvalitātes mācīšanās organizāciju. Pašlaik skolā ir redzama tendence, ka skolēnu skaits strauji samazinās pēc 6. klases. Lai šo situāciju mainītu, nepieciešams izveidot skolēniem piedāvājumu 7.-9. klasē, kas ir būtiski atšķirīgs no viņu mācīšanās pieredzes 1.- 6. klasē un dod viņiem tādas prasmes, zināšanas, ko nav īsti iespējams iegūt citās skolās,” par nākotnes izaicinājumiem un plāniem saka Raivis Pauls.

“Pilnīgi noteikti salīdzinoši nelielais skolēnu skaits ir jāpārvērš par plusu, nodrošinot lielāku individualizāciju mācībās un personīgāku pieeju katram skolēnam. Ar laiku iespējams piedāvāt citādāku mācību formu, piemēram, daļai no mācībām notiek attālināti, moduļos vai projektu veidos. Nepieciešams biežāk jautāt skolēnu viedokli un tajā ieklausīties – palielinās skolēnu labsajūtu un piederības sajūtu. Ir nepieciešams pamainīt veidu, kā tiek plānots mācību darbs un skolotājiem ir jāgūst pārliecība par šādi organizēta darba efektivitāti.”

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.