Menu
 

Starp labākajiem "Cits bazārs" skolēnu mācību uzņēmumiem – arī mārupieši un siguldieši

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) tirgošanās pasākumā “Cits bazārs” pasniegtas balvas  labākajiem SMU deviņās nominācijās. Šoreiz  e-katalogu internetā apmeklēja vairāk nekā 20 000 pircēju, kurā savus izstrādājumus piedāvāja 280 skolēnu uzņēmumu no visas Latvijas, informēja “Junior Achievement Latvia” (“JA Latvia”), kas pasākumu organizē sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA).

Pasākuma ietvaros jauniešus vērtēja ne tikai pircēji, bet arī  62 pieredzējuši profesionāļi no uzņēmumiem, akadēmiskajām struktūrām, finanšu sektora un valsts pārvaldes, pasniedzot balvas deviņās nominācijās. “Cits bazārs” laikā, no 3.līdz 7. martam, skolēni ar žūriju aizvadīja 492 tiešsaistes intervijas.

Balvu no Patentu valdes nominācijā “Uz zināšanām balstīts SMU produkts/pakalpojums” starp vidusskolām izcīnīja SMU “SlipnO” no Mārupes Valsts ģimnāzijas ar produktu – pretslīdes līdzekli deju apaviem (pastalām, kurpēm, puantēm u.c.). 

Kā labākais “SMU produkts/pakalpojums gatavs starptautiskajam biznesam” un balvu no “FactSet Latvia” vidusskolu grupā saņēma SMU “Plant surprise” no Mārupes Valsts ģimnāzijas, piedāvājot augu audzēšanas komplektu iekštelpām.

Pamatskolu grupā vislabāk sevi parādīja SMU “Fidgetly” no Siguldas 1.pamatskolas ar produktu – mazās motorikas treniņa rotaļlieta – ķēde, kas palīdzēs attīstīt nervus pirkstu galos.

Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) programma ir īpaši 4.–12. klašu skolēniem veidota mācību metode. Skolēniem tā ir iespēja, praktiski darbojoties, apgūt sava uzņēmuma izveides un vadīšanas prasmes, radīt produktus un piedāvāt tos saviem potenciālajiem klientiem. Vidēji 22% programmas absolventu jau ir iesaistījušies uzņēmējdarbībā.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.