Menu
 

"Luminor" banka aicina klientus būt piesardzīgiem un neatbildēt uz krāpnieciskiem zvaniem

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

"Luminor" banka ir saņēmusi informāciju par krāpnieciskiem zvaniem iedzīvotājiem, kad, uzdodoties par bankas pārstāvjiem, tiek zvanīts bankas klientiem ar mērķi izkrāpt internetbankas pieejas datus.

"Luminor" pārstāvji atgādina, ka banka nekad nezvana un nesūta klientiem e-pasta vēstules ar lūgumu izpaust klientu privātos datus (konta numuru, maksājumu kartes datus – kartes numuru un CVC kodu, kas atrodas kartes aizmugurē, kartes PIN kodu, internetbankas pieejas paroles u.c.), nelūdz autorizēties internetbankā vai apstiprināt maksājumus.

Bankas pārstāvji aicina klientus būt piesardzīgiem un neizpaust nevienam informāciju par internetbankas pieeju vai maksājumu kartes datiem trešajām personām. Tāpat iedzīvotāji tiek mudināti parūpēties par saviem tuviniekiem, īpaši senioriem, aicinot viņus neatbildēt uz šiem krāpnieciskajiem zvaniem vai e-pasta vēstulēm.

Ja tomēr ir aizdomas, ka notikusi krāpšana, nauda ir pārskaitīta krāpniekam, vai maksājumu kartes, internetbankas dati ir nopludināti, pēc iespējas ātrāk par to jāziņo bankai. Arī, ja karte ir pazaudēta vai nonākusi nepareizajās rokās, nekavējoties tā jābloķē savā internetbankā vai zvanot bankai, norāda "Luminor" pārstāvji.

Ja radušās aizdomas, vai saņemtais zvans vai pieprasījums ir bijis no bankas, "Luminor" aicina pārliecināties par to, rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 1880 (+371 67171880).

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.