Menu
 

Aptauja: Nepieciešams maršruts ar savienojumu starp Ādažu administratīvo centru un citām apdzīvotām vietām novadā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Sākoties vasaras sezonai, SIA “Ekspress-Ādaži” (EA) veica pasažieru aptauju, lai noskaidrotu klientu viedokli par sniegto pakalpojumu un nodrošinātā servisa kvalitāti, kā arī par jauniem pakalpojumu veidiem. Kā informēja uzņēmumā, kopumā aptaujā piedalījās 1500 respondentu.

Jūlija sākumā pēc EA pasažieru ierosinājumiem tika veiktas izmaiņas maršrutā “Ādaži – Stacija Gauja – DS Salūts – Ādaži”, atklājot vairākus papildu reisus lielā pieprasījuma dēļ. Arī aptaujas rezultāti apliecina, ka šādu soli pasažieri vērtē pozitīvi, jo, lai gan 69% šajā maršrutā nebrauc katru dienu. Taču šādi reisi ir nepieciešami, lai nodrošinātu mobilitātes iespējas cilvēkiem, kuri dzīvo šajā apkaimē ne tikai vasaras sezonā, bet visu cauru gadu, un viņiem ir iespēja nokļūt uz Ādažu novada centru un atpakaļ.

Tāpat EA pasažieri norāda, ka nepieciešams viens maršruts, kas savstarpēji savieno apdzīvotās vietas vienu ar otru un ar Ādažu novada administratīvo centru. Iedzīvotāji vēlas nokļūt un saņemt pašvaldības nodrošinātos pakalpojumus, kā arī nokļūt pie ģimenes ārsta u.c. saskaņā ar iestāžu darba laiku. Visvairāk šāda maršruta atklāšanā ir ieinteresēti Kadaga – Podnieki (17%), Garkalne – Ādaži, Carnikava – Ādaži, Podnieki – Ādaži (14%), Kadaga-Ādaži, Carnikava-Kadaga, Ādažu centrs – “Rimi” (8%).

Jau 36% respondentu izmanto mobilo lietotni “Ekspress-Ādaži”, kas ir pieejama GooglePlay, jo novērtē, ka tā ir ērta un ātri var apskatīt tuvākos reisus, kā arī redzēt, cik tālu ir autobuss. Savukārt 39% pasažieru izmanto uzņēmuma mājas lapu, lai iepazītos ar kustības sarakstiem, jaunumiem un izmaiņām maršrutos, jo nav viedtālruņa un nav gatavi mainīt jau esošos ieradumus. 16% neizmanto aplikāciju, jo ļoti reti brauc ar sabiedrisko transportu.

Piecu baļļu sistēmā vērtējumā par autobusu kvalitāti un piedāvāto servisu (autobusu tīrība salonā un ārpusē, ērti sēdekļi, bezvada internets, kondicionieris) 49% vērtē kā labu, 14% kā izcilu un 29% kā apmierinošu. Savukārt par autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru (braukšanas stilu, apģērbu, apkalpošanu un attieksmi) 59% uzskata kā labu, 22% ka izcilu un 17% kā apmierinošu.

Apkopojot pasažieru ieteikumus, galvenie uzlabojumi nepieciešami pārskatīt reisu skaitu, īpaši darba dienu rītos un vakaros, lai nav pārāk ilgi jāgaida nākamais transportlīdzeklis, vēsta EA. Ja reisā kursē mazas ietilpības transports samazināt intervālu starp transportlīdzekļiem, lai visi pasažieri var iekļūt transportlīdzeklī, kā arī iespēju robežās ievērot kustības grafikus.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.