Menu
 

87% pasažieru Jūrmalas sabiedriskā transporta pakalpojumus un servisu vērtē kā labu

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Jūrmalas pilsētas pašvaldība Foto - Jūrmalas pilsētas pašvaldība

87% pasažieru SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS) autobusu tehnisko kvalitāti un servisu (autobusu tīrība salonā un no ārpuses, ērti sēdekļi, bezvada internets, gaisa kondicionēšanas sistēma) vērtē kā labu un 11% – kā apmierinošu, liecina uzņēmuma veiktās aptaujas dati. Kopumā aptaujā piedalījās 1500 respondentu.

Vērtējot JAS autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru – braukšanas stilu, apģērbu, apkalpošanu un attieksmi pret pasažieriem, 80% aptaujāto uzskata, ka tā ir laba un 20% – apmierinoša.

Šī gada pavasarī JAS Jūrmalas iedzīvotājiem piedāvāja jaunu pakalpojumu veidu – mobilo lietotni “Jūrmalas autobusu satiksme”, kurā ikviens var sekot līdzi transporta atrašanās vietai reālā laikā, redzēt pēc cik minūtēm autobuss būs pieturā, kā arī apskatīt tuvākos reisus viedtālruņos u.c. viedierīcēs. 58% pasažieri, plānojot braucienu ar sabiedrisko transportu, izmanto mobilo lietotni un atzīst, ka tā ir ļoti ērta, 25% norādījuši, ka nav informēti par šo jaunumu, daļa minēja, ka nevēlas to izmantot, jo nav nepieciešamības vai nav atbilstošs tālrunis.

Kopš 2017. gada JAS pasažieriem ir pieejams bezmaksas informatīvais tālrunis, kas strādā 24/7, un zvanu centra operatori sniedz informāciju par maršrutiem, kustību sarakstiem u.c. aktuālo informāciju. 59% respondentu atbildēja, ka neizmanto šo pakalpojumu, jo visu nepieciešamo informāciju iegūst JAS interneta mājas lapā un uzņēmuma sociālajos tīklos – Facebook un Twitter. Tikai 26% zvana, lai uzzinātu informāciju par kustības sarakstiem vai veiktajām izmaiņām.

Vislielākā pasažieru plūsma ir rīta stundās laika posmā plkst. 7.00-8.00 un vakarā plkst. 16.00-18.00 (19%). Biežākie iemesli, kāpēc izmanto JAS pakalpojumus, ir došanās uz/no darbu, skolām (attiecīgi 38 un 23%), pēc tam seko veikalu apmeklējumi (10%), ārstniecības iestāžu apmeklējumi (8%), bet 7% brauc, jo sabiedriskais transports jūrmalniekiem ir bez maksas.

  1. gadā SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” pilsētas nozīmes maršrutos pārvadāja 3 424 591 pasažieri, kas ir par 10% vairāk nekā 2017. gadā (3 101 451).
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.