Menu
 

"Olaines ūdens un siltums" atsakās no līdzšinējām papīra veidlapām skaitītāju rādījumu nodošanai

  • Autors:  LETA
Foto - ekrānšāviņš no ous.lv Foto - ekrānšāviņš no ous.lv

AS "Olaines ūdens un siltums" klienti turpmāk rādījumus par patērēto ūdeni varēs nodot elektroniski uzņēmuma mājaslapā, un veidlapas skaitītāju rādījumu nodošanai pastkastītēs netiks piegādātas. Turpmāk nodot ūdens skaitītāju rādījumu komunālā uzņēmuma klienti varēs uzņēmuma mājaslapā, reģistrējot savu kontu.

Savukārt klientiem, kas joprojām izvēlēsies nodot ūdens skaitītāju rādījumus papīra formā, būs jāizmanto rēķina apakšā redzamā veidlapa, kas tāpat kā iepriekš būs jāaizpilda un jānogādā uzņēmuma "Olaines ūdens un siltums" pastkastītē, kas atrodas katrā kāpņu telpā.

Savukārt veidlapas skaitītāju rādījumu nodošanai klientu pastkastītēs vairs netiks piegādātas.

Jau vēstīts, ka septembrī SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) mainīja ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu paziņošanas kārtību, rādījumu lapiņas mēģinot pakāpeniski aizstāt ar citiem paziņošanas veidiem. Iedzīvotāji tika mudināti rādījumus pamatā iesniegt elektroniski, bet tiem, kuri vēlas turpināt iesniegt ūdens patēriņa rādījumus papīra formātā, tiek prasīts to darīt uz speciālām lapiņām, kuras var saņemt tikai RNP klientu apkalpošanas centros. RNP apkalpošanas centros jaunās kārtības dēļ veidojās garas rindas, kurās pārsvarā seniori pavadīja ilgas stundas, lai noziņotu savus skaitītāju rādījumus vai saņemtu jaunās lapiņas.

Lai arī vecāka gadagājuma rīdzinieki ir pauduši neapmierinātību ar RNP ieviestajām izmaiņām ūdens skaitītāju rādījumu pieņemšanā, uzņēmums jauno sistēmu mainīt negrasās.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.