Menu
 

Mārupē darbu sācis Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Mārupes novada pašvaldība Foto - Mārupes novada pašvaldība

Mārupes novada domē atvērts Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Līdz ar to iedzīvotājiem pieejamas klientu apkalpošanas speciālista konsultācijas par deviņu valsts iestāžu pakalpojumiem: Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauksaimniecības datu centrs, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts zemes dienesta, Valsts darba inspekcijas un Lauku atbalsta dienesta.

Kā zināms, jau 2015. gadā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) tika uzsākusi VPVKAC izveidi novadu nozīmes attīstības centros. Pakalpojumu centri darbojas uz pašvaldību bāzes, saskaņā ar vienotiem principiem vienkopus nodrošinot klientiem gan pašvaldību, gan noteiktus valsts iestāžu pakalpojumus. Centru izveides mērķis ir ekonomēt iedzīvotāju resursus, laiku un padarīt valsts iestāžu pakalpojumus pieejamākus.

Mārupes novada pašvaldība atgādina, ka, dodoties uz Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments — pase vai personas apliecība (eID). Lai saņemtu e-pakalpojumu, personai nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, ar eID karti (kurā ir aktivizēts e-paraksts) vai elektroniskā paraksta viedkarti.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.