Menu
 

LVC: Blīvākā satiksme koncentrējas uz valsts autoceļiem Pierīgā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Vidējā diennakts satiksmes intensitāte valsts galveno autoceļu tīklā 2019. gadā pieaugusi par 5 %, salīdzinot ar 2018. gadu. Infografika - Latvijas Valsts ceļi Vidējā diennakts satiksmes intensitāte valsts galveno autoceļu tīklā 2019. gadā pieaugusi par 5 %, salīdzinot ar 2018. gadu. Infografika - Latvijas Valsts ceļi

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte valsts galveno autoceļu tīklā 2019. gadā pieaugusi par 5 %, salīdzinot ar 2018. gadu, un bija 6525 transporta vienības diennaktī uz ceļa kilometru. Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte ik gadu turpina pastāvīgi augt, un pērn tā sasniedza visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā, liecina VAS “Latvijas Valsts ceļi” apkoptā informācija.

Blīvākā satiksme koncentrējas uz valsts autoceļiem Pierīgā: uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) – 12 222 un uz Rīgas apvedceļa A5 (Salaspils–Babīte) – 14246 autotransporta vienības vidēji diennaktī uz ceļa kilometru. Pērn uz Rīgas apvedceļa visvairāk jeb par 23,9% satiksmes intensitāte ir palielinājusies autoceļa Baltezers – Saulkalne (A4) posmā no krustojuma ar reģionālo autoceļu Rīga – Ērgļi (P4) līdz krustojumam ar reģionālo autoceļu Ulbroka – Ogre (P5).

Intensīvākie šoseju posmi pēc automašīnu skaita 2019. gadā diennaktī:

* Jūrmalas šosejas (A10) posms no Rīgas robežas līdz pagriezienam uz Rožu ielu – 48 540 transportlīdzekļu vidēji diennaktī gada griezumā.

* Jūrmalas šosejas (A10) posms no pagrieziena uz Rožu ielu līdz kontroles punktam iebraukšanai Jūrmalas pilsētā – 41 316 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.

* Rīga – Sigulda – Veclaicene (A2) posms no Rīgas robežas līdz satiksmes mezglam krustojumā ar Tallinas šoseju (A1) un Rīgas apvedceļu (A4) – 40 994 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.

Līdz ar pieaugošo satiksmes intensitāti uz valsts autoceļiem, aktuālāks kļūst jautājums par autoceļu tīkla attīstību. Vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā. Pēc “Latvijas Valsts ceļi” ziņām, šogad plānots pabeigt partnerības iepirkumu un uzsākt projektēšanu.  

Bauskas šosejas (A7) posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī. Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.