Menu
 

Ķekavas novada informatīvais tālrunis 8488 desmit mēnešu laikā saņēmis gandrīz 1700 iedzīvotāju zvanu

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

Pirmajos desmit darbības mēnešos Ķekavas novada pašvaldības bezmaksas informatīvais tālrunis 8488 saņēmis  gandrīz 1700 iedzīvotāju zvanu, vislielāko iedzīvotāju aktivitāti sasniedzot aprīlī, kad saņemti 282 zvani, liecina vietvaras apkopotie dati.

Analizējot saņemto zvanu statistiku, līdz šim iedzīvotāji šo iespēju izmantojuši kopumā 1656 reizes – 78 zvani veikti, lai pieteiktu komunālo pakalpojumu bojājumus, 100 zvanus saņēmusi Reģionālā pašvaldības policija, savukārt visbiežāk (1478 reizes) iedzīvotāji zvanījuši uz informatīvo tālruni, lai runātu par pašvaldības pakalpojumiem un citiem jautājumiem, kuros bijusi nepieciešama pašvaldības speciālistu konsultācija.

Raugoties mēnešu griezumā, zvanu skaits arvien pieaug – pirmajā darbības mēnesī tika saņemti 46 zvani,  bet šobrīd tie ir gandrīz 300 zvanu mēnesī. Vislielākā aktivitāte ir vērojama aprīlī, kas ir skaidrojama ar iedzīvotāju interesi par pašvaldības darbu, atbalsta veidiem un  pakalpojumiem saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju.

Novada domē arī atzīmē, ka dati par sarunu tēmām, ilgumu, pāradresāciju un citiem parametriem palīdz pašvaldībai regulāri izvērtēt un veikt nepieciešamos uzlabojumus tālruņa darbībā. “Informatīvā tālruņa zvanu skaita pozitīvās tendences ir apliecinājums tam, ka šis ir iedzīvotājiem parocīgs saziņas kanāls ar pašvaldību, tās iestādēm un pašvaldības policiju.  Tādēļ  mēs noteikti turpināsim pilnveidot informatīvā tālruņa darbību,” uzsver Ķekavas novada domes priekšsēdētāja Viktorija Baire. 

Ķekavas novada pašvaldības bezmaksas informatīvais tālrunis 8488 darbojas no 2019. gada 25.jūlija, un šodien, 25. maijā, aprit tā darbības desmit mēneši.  Informatīvais tālrunis 8488 tika izveidots ar mērķi atvieglot  un padarīt ērtāku iedzīvotājiem saziņu ar Ķekavas novada pašvaldības iestādēm un speciālistiem. Iedzīvotājiem ir jāatceras tikai četri cipari, lai sazinātos ar pašvaldību, tās iestādēm, komunālajiem uzņēmumiem vai pašvaldības policiju.

Vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis darbojas Ķekavas novada pašvaldības darba laikā, savukārt pieteikt avārijas situācijas, piemēram, cauruļvada plīsumu vai izsistu logu daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpā, kā arī sazināties ar Reģionālo pašvaldības policiju, ir iespējams visu diennakti.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.