Menu
 

Ķekavas novada informatīvais tālrunis ar katru mēnesi saņem arvien vairāk zvanu

  • Autors:  LETA
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

Ķekavas novada pašvaldības bezmaksas informatīvais tālrunis 8488 savas darbības pirmajā gadā saņēmis 2119 iedzīvotāju zvanus, ar katru mēnesi sasniedzot aizvien lielāku zvanu skaitu, kas pēdējos mēnešos ir vidēji 230 zvani mēnesī.

Informatīvais tālrunis pirms gada izveidots ar mērķi atvieglot iedzīvotāju saziņu ar Ķekavas novada pašvaldības iestādēm un speciālistiem. Pirmā gada laikā informatīvais tālrunis kopumā saņēmis 2119 zvanus. Iedzīvotāji 90 reizes ir izmantojuši iespēju pieteikt komunālo pakalpojumu bojājumus, 126 reizes sazinājušies ar pašvaldības reģionālo policiju, bet 1903 reizes saņēmuši konsultācijas par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem.

Pašvaldībā norādīja, ka zvanu skaits ar katru mēnesi ir pieaudzis. Tālruņa pirmajā darbības mēnesi saņemti 46 zvani, bet pēdējos mēnešos tiek saņemti jau vidēji 230 iedzīvotāju zvani mēnesī.

Visi dati, kas saistīti ar zvanu skaitu, saņemto zvanu tēmām, ilgumu un citiem parametriem tiek darba gaitā regulāri izvērtēti un palīdz uzlabot tālruņa darbību, lai tas pilnvērtīgi pildītu savas funkcijas un spētu sniegt nepieciešamo atbalstu novada iedzīvotājiem, apgalvoja pašvaldībā.

Vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis darbojas Ķekavas novada pašvaldības darba laikā, savukārt pieteikt avārijas situācijas, piemēram, cauruļvada plīsumu vai izsistu logu daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpā, kā arī sazināties ar Reģionālo pašvaldības policiju, ir iespējams visu diennakti. Ķekavas novada pašvaldība pateicas iedzīvotājiem par izrādīto aktivitāti saziņā ar pašvaldību, izmantojot vienoto informatīvo tālruni 8488, un arī turpmāk sola pilnveidot informatīvā tālruņa darbību un citus pakalpojumus.

1 komentārs

  • Pīlīte
    Pīlīte Pirmdiena, 27 Jūlijs 2020 00:59 Komentāra saite

    Ir saprotams, ka pašvaldībām jāuzlabo sadarbība ar iedzīvotājiem. Lai novērtētu tālruņa efektivitāti ir nepieciešams novērtēt
    cik ir bijis falšo zvanu,
    cik zvanu devuši ātru risinājumu,
    cik zvani devuši ieguldījumu novada attīstībā,
    cik zvanu saņēmuši noraidījumu,
    utt.
    Pašvaldību reformai ir jāizveido vienota informatīvā sistēma ssdarbībai ar iedzīvotājiem. Patreiz pašvaldības ir izveidojušas klientu centrus, telefonus utt, kas patiesībā domāti tvaika nolaišanai un iedzīvotāju piekļuves pašvaldīas darbiniekiem ierobežošanai.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.